רווח גולמי של 34% והכנסות של 202 מיליון שקל לחברת צבי צרפתי במחצית הראשונה

כך עולה מדו"חות החברה. צבי צרפתי הודיעה שהיא פועלת להיכנס לפרויקטים להשכרה במסגרת החוק לעידוד השקעות

שיתוף הכתבה
רפי צרפתי, מנכל משותף צרפתי צבי ובניו (צרפתי צבי ובניו)רפי צרפתי, מנכל משותף צרפתי צבי ובניו (צרפתי צבי ובניו)

חברת צרפתי צבי ובניו פרסמה את דו"חותיה הכספיים למחצית הראשונה ולרבעון השני של 2022. החברה רשמה הכנסות של כ־202 מיליון שקל במחצית הראשונה, שהם רווח גולמי בשיעור של כ־34% לעומת הכנסות של 162 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ממכירת בניינים, שטחים מסחריים, קרקעות וביצוע עבודות ברבעון השני של 2022 הסתכמו בכ-104 מיליון שקל, והניבו רווח גולמי של 33.3%, בדומה להכנסות בתקופה המקבילה ב-2021, שהניבו רווח גולמי של 30.2%.

הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה הסתכם ב־36.1 מיליון שקל, לעומת 23.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההון העצמי של החברה הסתכם ב-406 מיליון שקל. סכום זה לא כולל 72 מיליון שקל ממכירת קרקע ברחובות במאי 2022, שצפויים להתווסף באוקטובר, עם השלמת התמורה מהקונה. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת במחצית הראשונה של 2022 הסתכם ב-76.3 מיליון שקל, ובנטרול השקעות החברה בקרקעות ב-31.4 מיליון שקל, הגיע לחברה תזרים נטו מפעילות שוטפת של 107.7 מיליון שקל.

עיקר המקורות לתזרים נבע מתקבולים מרוכשי דירות ושטחים מסחריים, וביצוע עבודות בפרויקטים שבונה צרפתי צבי, שהסתכמו ב-224.2 מיליון שקל. תקבולים אלה שימשו להמשך ההשקעה בפרויקטים בהקמה, בסך 106.9 מיליון שקל, לתשלומי ריבית, לתשלומי מסים ולהשקעת החברה בקרקעות לבנייה

בתוך כך, מדווחת החברה שהדירקטוריון החליט להוסיף ‏לפעילות החברה גם מיזמים ו/או פרויקטים בייעוד להנבת דמי שכירות, שיסווגו בעתיד כנדל"ן להשקעה ‏בשווי הוגן, בין היתר, תוך ניצול הסינרגיה והיכולות שלה בתחום ‏הנדל"ן היזמי.‏ בהתאם, בכוונת החברה לבחון השקעות במיזמים או פרויקטים קיימים ו/או חדשים, לרבות ‏מיזמים או פרויקטים במסגרת החוק לעידוד השקעות הון, שיסווגו כפעילות נדל"ן ‏להשקעה.‏

כזכור, החברה פנתה לפני כמה שבועות למשרד הכלכלה בבקשה להכיר בחלקה בפרויקט מגורים שהיא מקימה באזור כבניין חדש להשכרה לפי החוק לעידוד השקעות. 

לדברי רפי צרפתי, מנכ"ל ובעלים משותף בצרפתי צבי ובניו: "הכניסה המתוכננת לתחום הנדל"ן להשקעה מהווה גיוון לפעילות החברה. אנו שמחים שגם ברבעון זה המשכנו להציג תוצאות חזקות, שעולות בקנה אחד עם ההשקעה הרבה והבחירות הנכונות שנעשו על ידי החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי צרפתיצרפתי צבי ובניוחוק עידוד השקעות הוןרווחדוחות כספייםהכנסותבניין חדש להשכרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...