כניסת ריט 1 לתחום המלונאות - צעד נוסף בדרך לכיבוש הענף ע"י חברות הנדל"ן

מהלך השבוע: אחרי שבשנתיים החולפות קבוצה גדלה והולכת של יזמיות נדל"ן נכנסה לתחום המלונאות, השבוע הצטרפה אליהן אחת מקרנות ההשקעה הגדולות, מסיבות טובות: מדובר בענף בצמיחה המעניק תשואות גבוהות יותר מהמקובל ברוב ענפי הנדל"ן המניב

שיתוף הכתבה

העסקה שהושלמה השבוע לרכישת מחצית ממלון העסקים "פאבליקה" בהרצליה פיתוח על ידי קרן ההשקעות בנדל"ן ריט 1 מחברת איסתא ליינס, היא מבחינתי המהלך של השבוע. מדובר בהשקעה הראשונה של קרן הריט הוותיקה בתחום המלונאות, אשר מהווה שלב נוסף במגמה ההולכת וגוברת בשנתיים האחרונות, במסגרתה חברות ואנשי נדל"ן "קלאסי" מרחיבים את תחום פעילותם גם לענף המלונאות: קבוצת חג'ג', אלמוג, ישראל קנדה וקבוצת מזרחי הן רשימה חלקית. כעת מצטרפת אליהן גם אחת מקרנות ההשקעה הגדולות בנדל"ן מניב.

למעבר שאנחנו רואים למלונאות יש סיבות טובות. לאחר המהלומה שספג התחום בשנת 2020 עם פרוץ מגפת הקורונה, בשנת 2022 חזר הענף לצמיחה מואצת. התשואה הנפוצה על השכרת מלון נעה בטווח של 6% עד 8%, תשואה שקשה היה למצוא בשנים האחרונות בשאר ענפי הנדל"ן המניב, בעיקר במרכז הארץ. עבור העוסקים בנדל"ן למכירה, מדובר בהזדמנות לשילוב נכס מניב לפורטפוליו הנכסים.

כניסתה כעת של קרן הנדל"ן המניב הגדולה בישראל לתחום שמה חותמת על ביטול הגבולות שהתקיימו בעבר, והפיכת תחום המלונאות לענף ככל הענפים בסקטור הנדל"ן המניב. ואם לשפוט לפי היקף ההשקעות שנעשות בו כיום, נראה כי השוק צופה לתחום המשך שגשוג ופריחה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאות ותיירותריט 1מהלך השבועמלון פאבליקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...