רווח נקי של כ־31 מלש"ח ברבעון השני לצמח המרמן - עלייה של 130% לעומת אשתקד

החברה מכרה 117 יח"ד בהיקף כספי של כ-451 מיליון ש"ח. ירידה במלאי המקרקעין לבנייה מסכום של 561 מלש"ח אשתקד לסכום של כ־351 מלש"ח

שיתוף הכתבה
חיים פייגלין, מנכ"ל חברת צמח המרמן (כפיר סיון)חיים פייגלין, מנכ"ל חברת צמח המרמן (כפיר סיון)

חברת צמח המרמן פרסמה את תוצותיה לרבעון השני לשנת 2022. החברה מכרה 117 יח"ד בהיקף כספי של כ-451 מיליון ש"ח ברבעון האחרון, בהשוואה ל-86 יח"ד, בהיקף כספי של כ-204 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. החברה דיווחה גם על עלייה ברווח הנקי עם סכום כולל של כ־31 מיליון שקלים המשקפת עלייה בכ־130% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד אשר עמד על כ־13 מיליון שקלים.

שיעור הרווח הגולמי, עמד על כ-25% לעומת כ-23% אשתקד. העלייה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר משינוי בתמהיל הדירות ושטחי המסחר שנמכרו בתקופת הדוח לעומת התקופה המקבילה אשתקד. באשר לרווח הנקי, העלייה נובעת מקביעת שווי הוגן לראשונה עם השלמת ההקמה והאכלוס בפרויקט להשכרה בכרמיאל.

החברה מדווחת על יתרת מזומנים בסכום של כ־208 מיליון שקלים, גידול ב־9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (כ־190 מיליון שקלים). ההון העצמי הסתכם בכ־429 מיליון שקלים בסוף חודש יוני לעומת כ־393 בסוף שנת 2021.

בנוסף, החברה מדווחת על ירידה במלאי המקרקעין לבנייה מסכום של 561 מיליון שקלים אשתקד לסכום של כ־351 מיליון. הירידה נובעת בעיקר מסיווג של חלק ממלאי הפרויקט "מכבי יפוי" ופרויקט "נווה גן -א" למלאי שוטף ומקוזז בחלקו מהתקדמות בתכנון הפרויקטים של החברה.

באשר לחבר הבת, סיון ביצוע - ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-99 מיליון ש"ח לעומת כ- 96 מיליון ש"ח אשתקד, גידול של כ-3%. הרווח הנקי ברבעון עמד על כ-6 מיליון ש"ח לעומת כ-14 מיליון ש"ח אשתקד.

אירועים משמעותיים שנרשמו לאחר תאריך הדיווח כוללים התקשרות עם החברה השותפה, " סיון ביצוע " בהסכם לרכישת זכויות של מגרש בכרמיאל בשטח של כ־23 דונם המיועד להקמת 300 יח"ד מוגן בתמורה לסך של כ־29.5 מיליון שקלים. החברה ושותפתה מתכוונת להגיש תב"ע חדש לתוכנית כך שיכלול יחידות דיור למכירה בשוק החופשי ונכסים מניבים להשכרה.

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן : "אנחנו מסכמים את הרבעון השני לשנת 2022 עם המשך גידול בכל הפרמטרים. אנו עדים בחודשים האחרונים לשינויים מאקרו כלכליים אשר עשויים להשפיע על הסביבה העסקית בשוק המגורים ואנו ערוכים לכך. השוק בישראל מאופיין באופן קבוע בהיצע זמין נמוך ובשלב זה אנו לא מזהים התמתנות בביקוש הגולמי לדירות בישראל . תחום ההתחדשות העירונית ממשיך לצמוח ואנו צופים כי תרומתו לתוצאות החברה יהפכו משמעותיות ככל שנתקדם עם תהליכי ההשבחה. חברת הביצוע סיון, המהווה זרוע אסטרטגית של החברה, צומחת ואנו פועלים להגדלת צבר פעילותה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןחיים פייגליןרווחהכנסותדו"ח רבעוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...