עסקה שלישית לאלטנוילנד בהוד השרון תוך חודשיים: רכשה קרקע ב-40 מלש"ח

החברה ממשיכה את הפעילות שלה בעיר בכלל ובמתחם בפרט כאשר היא רוכשת את הקרקע בגודל 2.5 דונם מבעלים פרטיים ותקים עליה בניין בן 10 קומות ו־40 יח"ד

שיתוף הכתבה
ערן לוי, בעלים ומנכ"ל חברת אלטנוילנד. צילום שירעד ניסיםערן לוי, בעלים ומנכ"ל חברת אלטנוילנד. צילום שירעד ניסים

חברת אלטנוילנד הודיעה על רכישת מגרש בהוד השרון בהמשך למגמה של החברה לאחרונה בעיר. הקרקע, בשטח של 2.5 דונם בסמוך למתחם 1200 המבוקש בעיר עלתה לחברה 40 מיליון שקלים לאחר שרכשה אותה מבעלים פרטיים. אלטנוילנד מתככנת לבנות כ-40 יח"ד בבניין בן 10 קומות. החברה השלימה לאחרונה רכישת שתי קרקעות נוספות במתחם זה והיא בוחנת בימים אלה מגרשים נוספים.

מדובר במגרש פינתי גדול, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וקרבה לפארק ירוק ורחב ידיים.המגרש הנוכחי מצטרף כאמור, לרכישות האחרונות של החברה במתחם, שנכלל בתב"ע שאושרה בשנת 2014. אלטנוילנד היא הראשונה שגיבשה תוכנית מפורטת וביקשה היתר בנייה במתחם זה. סך הכל מחזיקה החברה שלושה מגרשים במתחם, בשטח כולל של כ-6.83 דונם, ומתכננת בהם הקמה של ארבעה בנייני בוטיק יוקרתיים הכוללים כ-121 יחידות דיור, זאת תוך שילוב בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים.

לחברת אלטנוילנד פעילות ענפה בהוד השרון והיא מזוהה מאוד עם העיר. לצד הקרקעות בסמוך למתחם 1200, החברה יוזמת, בונה ומאכלסת שכונות של צמודי קרקע יוקרתיים במערב הוד השרון ובפרט בשכונת רמת הדר. היא מאמצת את קבוצת הכדורסל "מכבי הוד השרון" המשחקת בליגה הלאומית, ותורמת רבות לעיר ולקהילה שבה.

לדברי ערן לוי, מנכ"ל ובעלים משותף באלטנוילנד: "המגרש שרכשנו הוא הטוב ביותר במתחם, מדובר במגרש גדול ומרווח בפינת שני רחובות, עם נגישות תחבורתית לצירים מרכזיים וליציאה מהעיר. אנו מתכננים לבנות עליו בניין בוטיק בניגוד למגדלים הגבוהים הנבנים באזור. חברת אלטנוילנד מאמינה בפוטנציאל של המתחם ובפוטנציאל של הוד השרון בכלל, ואנו בוחנים כל העת להרחיב אף יותר את האחיזה שלנו בנדל"ן באזור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוד השרוןערן לויאלטנוילנדמתחם 1200דירות בוטיק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...