אפי קפיטל מכרה לרם אדרת זכויות בקרקע בקריית גת עבור 107 מיליון שקל

אפי מכרה את חלקה בקרקע למגורים בפרויקט בן 285 יח"ד כרמי גת, שבו החזיקה 50%. השתיים זכו בקרקע בשנה שעברה במכרז רמ"י. העסקה משקפת עליית ערך של 35%

שיתוף הכתבה
אפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני),ודורון נמרוד, מנכ"ל משותף ברם אדרתאפי שקדי בעל השליטה, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני),ודורון נמרוד, מנכ"ל משותף ברם אדרת

אפי קפיטל נדל"ן מדווחת הבוקר (א, 31.7) כי מכרה  את זכויות הבנייה שלה (50%) בקרקע למגורים הכוללת 285 יחידות דיור בשכונת כרמי גת, בקריית גת, בסכום  ראשוני של 96 מיליון שקל לחברת רם אדרת , השותפה בקרקע המחזיקה בה 50%. עם מע"מ והוצאות:  107 מיליון שקל. החברה צופה מהעסקה רווח של כ- 19 מיליון שקל לפני מס. בנוסף אפי תשלם מחצית מההוצאות שהוצאו ושולמו ליועצים לצורך קידום ההיתר עד למועד חתימת הסכם זה, ופרמיה של 23 מיליון שקל בגין מכירת המקרקעין לרם אדרת במועד זה.

מדובר בקרקע שבה זכתה אפי קפיטל במשותף עם רם אדרת ביוני  בסכום של 129 מיליון ש"ח כולל הוצאות פיתוח. העסקה הנוכחית, מוסרים באפי קפיטל, משקפת עליית ערך של כ-35% בשנה במחיר הקרקע.

הפרויקט בכרמי גת נועד להקמת דירות בבנייה רוויה בשותפות שווה. הפרויקט, שנקרא My Aderet, יכלול 9 בניינים בני 8 קומות כל אחד עם תמהיל דירות מגוון: דירות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מרם אדרת נמסר כי המכירה המוקדמת החלה והמחירים מתחילים ב- 1.790 מיליון שקל לדירות 4 חדרים והחל מ- 1.9 מיליון שקל לדירות 5 חדרים. אפי התחייבה להשלים את הוצאות היתר הבנייה.

לפרויקט קיים היתר דיפון וחפירה, ובחודשים הקרובים צפוי להתקבל היתר בנייה. עורכי הדין שטיפלו בעסקה וייצגו את רם אדרת מטעם משרד פישר ושות' הם שותף מחלקת הנדל"ן עו"ד שגיא המר ועורכי הדין ממחלקת הנדל"ן, עו"ד תום אזר ועו"ד שיר וולק.

 אפי מממשת גם קרקע בבת ים

 בנוסף אפי מממשת קרקע בבת ים ברחוב יוספטל, בסמיכות לים, עם זכויות בנייה של 22 דירות בסכום כולל של כ-26 מיליון שקל לרוכש פרטי. אפי קפיטל רכשה את הקרקע לפני כשמונה  שנים במחיר של כ-9.5 מיליון שקל. באפי קפיטל מוסרים כי העסקה הנוכחית מגלמת עליית ערך של כ- 170% במחיר הקרקע.

 לדברי דורון נמרוד, מנכ"ל משותף בקבוצת רם אדרת , "אנחנו מברכים על העסקה עם אפי קפיטל ומקווים להמשיך בשיתוף הפעולה העסקי עם החברה גם בעתיד. שכונת כרמי גת היא אחת מהשכונות המבוקשות ביותר בארץ. יש בה יתרונות בולטים כמו נגישות תחבורתית גבוהה, שירותים מוניציפליים מגוונים, שכונה בעלת תשתיות חכמות, קרבה לפארק ההייטק של קרית גת ועוד. כרמי גת היא שכונה אוטונומית שעיקר אוכלוסייתה כוללת משפחות צעירות ומבוססות. השכונה צפויה להמשיך ולהתרחב באלפי יחידות דיור נוספות בשנים הקרובות, ואנחנו שמחים לקחת חלק בהתרחבות שלה".

 אפי שקדי, יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין: "מימוש הקרקעות הנוכחי הינו חלק מהאסטרטגיה והצעדים שהחברה מבצעת לטובת חיזוק ההון העצמי שלה. אנו ממשיכים להתמקד ולהתפתח בפרויקטים רחבי היקף".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלאפי שקדידורון נמרודרם אדרתכרמית גת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...