מנורה ובסט ישקיעו 250 מיליון שקל בפרויקט משרדים בנוף הגליל

הפרויקט הוא בהיקף 23 אלף מ"ר, שני בגודלו רק למשרדי קריית הממשלה הסמוכים. הפרויקט סמוך גם לרכבת הקלה ומתוכננות בו 14 קומות מסחר ומשרדים

שיתוף הכתבה
אליאס טנוס מנכ"ל קבוצת בסט, עוזי לוי מנכל מנורה מבטחים נדל"ן, רפי ביסקאר יו"ר קבוצת בסט ווסים טנוס סמנכ"ל נכסים קבוצת בסט. צילום: יוסי זליגראליאס טנוס מנכ"ל קבוצת בסט, עוזי לוי מנכל מנורה מבטחים נדל"ן, רפי ביסקאר יו"ר קבוצת בסט ווסים טנוס סמנכ"ל נכסים קבוצת בסט. צילום: יוסי זליגר

חברת בסט יזום מקבוצת בסט ומספר חברות מקבוצת מנורה מבטחים חתמו אתמול (א') על הסכם להקמת פרויקט דגל של נדל"ן מניב למסחר ומשרדים בהיקף של כ-23,000 מ"ר בנוף הגליל.  סכום ההשקעה 250 מיליון שקל.

בפרויקט מתוכננות 14 קומות מסחר ומשרדים. זה הפרויקט הגדול ביותר למסחר ומשרדים למעט קרית הממשלה.

הפרויקט מיועד להשכרה כחלק מפיתוח הזרוע המניבה בקבוצת בסט ובנייתו עתידה להסתיים בקיץ 2024. הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי בסמוך למשרדי קריית הממשלה ולתחנת הרכבת הקלה המתוכננת (נוף הגליל-חיפה). הפרויקט מתוכנן על ידי פרופ' גבי שוורץ, מייסד משרד האדריכלים שוורץ-בסנוסוף

כל קומה תיבנה בשטח 1,600 מ״ר. הפרויקט כולל גג אירועים, קירות מסך, תקן Leed טעינה חשמלית לרכבים ועוד.

הפרויקט קיבל היתר חפירה ודיפון ונמצא בעיצומן של ביצוע עבודות אלו ולקראת קבלת היתר מלא.

לדברי דני מור, מנכ"ל בסט יזום: "אני נרגש להוציא לפועל פרויקט משמעותי נוסף של קבוצת בסט . הפרויקט מאופיין ברמת גמר גבוהה ביותר, תכנון חדשני מתקדם ויהווה מקור משיכה אטרקטיבי לחברות ועסקים מובילים".

רפי ביסקר, יו"ר קבוצת בסט : "העסקה עם מנורה משקפת את העמקת שיתוף הפעולה בין גופים מוסדיים לחברות יזום וביצוע המובילות בענף הנדל"ן ובהן קבוצת בסט. אני גאה לראות את הבשלת השותפות העסקית בין מנורה לבסט, ואני צופה שיתופי פעולה מוצלחים דומים בעתיד". 

אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט : "הפרויקט בנוף הגליל הוא מפרויקטי הדגל של קבוצת בסט, וצפוי לשנות את פני האזור אשר נמצא בתנופת פיתוח ובנייה משמעותיים, והוא מהווה מימוש של האסטרטגיה העסקית של הקבוצה – יזום, ביצוע ופיתוח פרוטפוליו של נכסים מניבים".

ממנורה מבטחים נמסר: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם קבוצת בסט אשר הנה בעלת ניסיון רב ומוכח בתחום. מנורה מבטחים שמחה להיות חלק מפרויקט ייחודי באזור הצפון בעל מיקום יוצא דופן על תחנת הרכבת הקלה ומול משרדי הממשלה. הפרויקט הינו ברמת גמר גבוהה ומיועד לחברות בולטות בעיקר מתחום ההייטק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אליאס טנוסמנורה מבטחיםרפי ביסקרקבוצת בסטנוף הגלילנוף הגליךגבי שוורץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...