אזורים תבנה פרויקט פינוי בינוי בפתח תקווה בהיקף 1,200 יח"ד

החברה זכתה במכרז שערכו דיירי המתחם ברחובות הרצוג והנח"ל בשכונת כפר אברהם במזרח העיר. במקום 300 יח"ד ותיקות

שיתוף הכתבה
הדמיה פינוי בינוי קריית אברהם ( מילוסלבסקי אדריכלים)הדמיה פינוי בינוי קריית אברהם ( מילוסלבסקי אדריכלים)

חברת אזורים  מדווחת היום כי זכתה לאחרונה במכרז הדיירים ונבחרה ברוב קולות של בעלי הדירות להקים פרויקט פינוי בינוי באחת השכונות הוותיקות בפתח תקווה – כפר אברהם. מתחם ההתחדשות העירונית הצפוי להיות בקרית הרב סולומון והוא יכלול כ-1200 דירות, במקום 300 דירות שקיימות. מרקם השכונה יכלול מספר טיפוסי בניין שונים המשלבים מבנים נמוכים ומגדלים לאורך רחוב הרב הרצוג.

על התכנון אחראי משרד האדריכלים מילוסלבסקי, שלדבריהם הם שואפים לשים דגש על איכות תכנון ופונקציונליות מירבית. בנייני המגורים יהיו בני 8-9 קומות לאורך רחוב הרצוג, ולאורך רחוב הנח"ל תשולב בנייה גבוהה ובנייה מרקמית עם מסחר מלווה רחוב המייצרים דופן של שדרה ירוקה. זאת, בהתאם לתכנית המתאר הכוללנית המציעה הרחבה משמעותית של השטחים הירוקים הקיימים כיום ובנוסף חידוש בתי הכנסת בשכונה ובניית מבני ציבור חדשים לטובת התושבים.

שכונת קריית הרב סולומון נמצאת בצדה הצפון מזרחי של פתח תקווה ותחומה על ידי שני צירי תנועה מרכזיים בעיר, רחובות ירושלים והנח"ל המתחברים מצפון לצומת סגולה, וכן רחובות הרצוג ויהושוע שטמפפר המהווים ציר מרכזי המחבר בין מרכז העיר ההיסטורי, לב המושבה, אל כביש 483 היוצא לכיוון ראש העין וכביש 6. לפי אתר מדלן , מחיר דירה ממוצע בשכונה 1,440,000, ומחיר ממוצע לשכירות 3,800 שקל.

לדברי סימה מאור, מנהלת התחדשות עירונית , "אנו מברכים על הזכייה במכרז ומודים לדיירים על האמון שנתנו בנו. חברת אזורים פעלה רבות בעבר ברחבי העיר פתח תקווה וממשיכה להשקיע ולפתח את העיר גם בתחום ההתחדשות העירונית. אזור כפר אברהם, ואזורים נוספים במרכז העיר מהווים את לבה הפועם וההיסטורי של פתח תקווה ושאיפתנו היא לפעול למען חידושה של העיר, תוך שמירה על צביון השכונות השונות ומרקם החיים הייחודי בהן".

אזורים מיוצגת על ידי משרד עו"ד עמית, פולק, מטלון ושות', עו״ד אמיתי ארליך (שותף וראש מחלקת הנדל"ן) והשותפה עו"ד ליאורה מנצורי.

ניהול המכרז וייצוג בעלי הדירות במתחם נעשה על ידי עו"ד אברהם קורן ועו"ד איריס אלקוני.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםכפר אברהםקריית הרב סולומוןמשרד האדריכלים מילוסלבסקי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...