שתי עסקאות לחברה בת של מישורים בניו יורק: רכישת מלון וחכירת אוניברסיטה ב-12.3 מיליון דולר

העסקה הראשונה היא רכישת מלון בעיר איתקה במדינת ניו יורק בתמורה ל- 11.25 מיליון דולר. העסקה השנייה היא הסכם חכירה עם אוניברסיטת קורנל ל-49 שנים תמורת כ- 1.08 מיליון דולר והסכם מימון לחמש שנים מבנק אמריקאי

שיתוף הכתבה
איתקה, נ"י (unsplash)איתקה, נ"י (unsplash)

 

חברת הנדל"ן המניב  וניהול המלונות סקייליין , המוחזקת ב-50% על יד מישורים, מדווחת  היום לבורסה על השלמת שתי עסקאות: הראשונה היא רכישת מלון "Courtyard by Marriott" בעיר איתקה במדינת ניו יורק, בתמורה למחיר רכישה כולל בסך של 11.25 מיליון דולר ארה"ב. 

העסקה השנייה היא הסכם חכירה עם אוניברסיטת קורנל, אף היא באיתקה,  לתקופה של 49 שנים.תמורת סך של כ- 1.08 מיליון דולר והסכם מימון לחמש שנים מבנק אמריקאי, בגין 40% מעלות הרכישה. יתר עלות הרכישה מומנה מהונה העצמי של החברה. הריבית על ההלוואה היא בשיעור ריבית הפריים של Wall Street Journal בתוספת 225 נקודות (נכון למועד הדוח, שיעור של 4.75%). בנוסף העמיד הבנק לחברה מסגרת אשראי להשלמת השיפוץ בסך של כ-4.07 מיליון דולר ארה"ב. מסגרת האשראי האמורה מהווה 100% מהעלויות המשוערות של השיפוץ. במהלך 24 החודשים הראשונים, הריבית על ההלוואה תהיה ריבית משתנה, וייפרעו תשלומי ריבית בלבד. במהלך 36 החודשים האחרונים להלוואה, הריבית תהיה ריבית קבועה לפי שיעור ריבית WSJP נכון לאותו מועד, בתוספת 225 נקודות בסיס.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםסקילייןאיתקהמדינת ניו יורק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...