שופרסל נדל"ן ורוגובין בעסקת קומבינציה להקמת מגדל בכ"ס בשווי 350 מ' שקל

העסקה היא על קרקע בבעלות שופרסל. שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע ורוגובין 67%. על הקרקע מתוכנן לקום מגדל בן 21 קומות לשימוש של מסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדלן, ומגדל כפר סבא רוגובין (הדמיה: משה צור אדריכלים)שרון גמבשו, מנכ"ל שופרסל נדלן, ומגדל כפר סבא רוגובין (הדמיה: משה צור אדריכלים)

שופרסל נדל"ן הודיעה היום, כי התקשרה עם קבוצת רוגובין בהסכם קומבינציה  ביחס לקרקע שבבעלותה של שופרסל נדל"ן בצומת כפר סבא בשטח כולל של 3,183 מ"ר. על פי ההסכם, שופרסל נדל"ן תחזיק 33% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המסחר והתעסוקה אשר צפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 67% וזאת בתמורה לקבלת שירותי הריסה, פינוי, חפירה ובניית חלק החברה בפרויקט.

הצדדים יחזיקו ויפעלו בפרויקט במשותף וזאת במתכונת של "עסקה משותפת"  כאשר רוגובין תנהל בתאום שופרסל נדל"ן את הפרויקט לרבות שיווקו והשכרתו.

על הקרקע מתוכנן לקום מגדל בן 21 קומות לשימוש של מסחר ותעסוקה ובשטח  עילי של כ-27,000 ברוטו (כ-20,000 מ"ר שטח עיקרי) וקומות מרתף וחניונים מתחתיהם (כ-430 חניות) וזאת, במקום שטחי המסחר הקיימים כיום על הקרקע שייהרסו. במסגרת העסקה, ניתנה לשופרסל נדל"ן זכות ראשונים לשכור שטחים למסחר בפרויקט למרכול ו/או חנות פארם, בתנאים שנקבעו בהסכם העסקה המשותפת.

בהתאם להסכם, יקדמו הצדדים תכנית חדשה לתוספת זכויות בנייה בפרויקט של כ-5 קומות נוספות בשטח ברוטו של כ-8,000 ומתוכו כ-6,000 מ"ר שטח עיקרי בייעוד תעסוקה וככל ויאושר ייעוד "מגורים מיוחד", כך שבסה"כ יכלול הפרויקט 26 קומות עיליות. ככל והתב"ע שבתכנון לא תאושר בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכם, אזי יוקם הפרויקט על-פי התב"ע הקיימת.

על פי ההסכם, ככל שיאושר ייעוד "מגורים מיוחד", שופרסל נדל"ן תחזיק 40% מזכויות הבעלות בקרקע ביחס לזכויות שטחי המגורים שצפויים להיבנות וקבוצת רוגובין תחזיק 60%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כפר סבאשופרסל נדל"ןרוגובין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...