אלמוגים רוכשת את חברת הנדל"ן טובלסקי תמורת 5% ממניותיה וכסף מזומן

לטובלסקי צבר פרויקטים של למעלה מ-500 יח"ד. תמורת הרכישה תקבל טובלסקי 5% ממניות אלמוגים ועשרות מיליוני שקלים נוספים

שיתוף הכתבה
מריו זוזל, בעלים אלמוגים (לילך רז)מריו זוזל, בעלים אלמוגים (לילך רז)

חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות, בבעלות עמי בר משיח ומריו זוזל, ובניהולה של מיכל גור, מדווחת היום (יום שלישי 5 ביולי 2022) על חתימת מזכר הבנות לרכישת 100% מחברת טובולסקי נדל"ן בע"מ, עבור תשלום כולל של כ-47 מיליון שקלים שישולם במספר פעימות הקצאה של 5% ממניות אלמוגים (בשווי נוכחי של כ-14 מיליון שקל).

בנוסף לתמורה במזומן ולמניות שהוקצו, טובולסקי נדל"ן תהיה זכאית לתמורה מותנית, בהיקף של 10 מיליון שקל אשר תשלום במועד המאוחר מבין השניים: 24 חודשים ממועד העסקה או מועד סגירת שומות סופיות לטובולסקי נדל"ן, כאשר מהתמורה המותנית ינוכו חבויות מס של טובולסקי נדל"ן.

התנאים לעסקה הם:  השלמת מו"מ לחתימה על ההסכם המפורט לשביעות רצון הצדדים; מסירת מסמכים לחברה ביחס לטובולסקי נדל"ן, נכסיה והתחייבויותיה;  לא תתרחש העמדה לפירעון מיידי או הליכים דומים ביחס לחובותיה של טובולסקי נדל"ן; קבלת אישורי האורגנים המוסמכים של החברה ושל טובולוסקי נדל"ן לביצוע העסקה;  קבלת אישורים הנדרשים על פי דין לביצוע העסקה.

בהתאם לתנאי העסקה, תעמיד החברה לחברת טובולסקי נדל"ן סכום של כ- 34 מיליון שקל, ותיטול על עצמה את כל ההתחייבויות והזכויות מכוח הסכמי המימון של טובולסקי נדל"ן. צבר היח"ד של אלמוגים יגדל ליותר מ-5,800 

טובולסקי נדל"ן הינה חברת פרטית ישראלית אשר עוסקת בייזום פרויקטים למגורים, הקמת מרכזי מסחר ותעסוקה שכונתיים וכן בהתחדשות עירונית. טובולסקי נדל"ן מחזיקה צבר קרקעות ופרויקטים בשלבי תכנון ורישוי של  מעל לכ- 500 יח"ד, 5 מגרשים ביעוד מסחר ומשרדים הכוללים זכויות של  כ- 38,000 מ"ר  ושני פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים בהיקף של מאות יח"ד בשלבים שונים, בלב אזורי הביקוש.

לדברי מריו זוזל ועמי בר משיח, בעלי השליטה באלמוגים החזקות: "כחלק מהפיתוח העסקי שלנו כחברה יזמית וקבלנית ובהתאם לאסטרטגיית החברה לאיתור קרקעות פוטנציאליות, בעסקאות יצירתיות ואטרקטיביות, אנו שמחים לעדכן על רכישת חברת הנדל"ן טובולסקי, לחברה הנרכשת היקף קרקעות להקמת פרויקטים משמעותיים ואיכותיים, לרבות בתחום ההתחדשות העירונית, בלב אזורי הביקוש. הפרויקטים כאמור יתווספו לצבר הפרויקטים האיכותי של החברה ויאפשר את המשך צמיחת החברה בשנים הקרובות, בהתאם לביקושים הקיימים, שבין היתר, יתרמו גם להשאת ערך עבור בעלי המניות של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מריו זוזלטובלסקיעמי בר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...