אחרי שהגיעה ל-80% חתימות: שפונדר פדלון תבנה 880 יח"ד בקרית ים

מדובר במתחם של כעשרה דונם במרכז העיר, הכולל 176 דירות במספר מבני רכבת ישנים. כל דייר בעל דירת 100 מ"ר צפוי לקבל תוספת של 12 מ"ר בנויים לדירה

שיתוף הכתבה
קריית ים (הדמיה: אלכסף לובימוב)קריית ים (הדמיה: אלכסף לובימוב)

חברת הנדלן, שפונדר פדלון , מבצעת לראשונה פרויקט התחדשות עירונית גדול בקרית ים והשיגה לאחרונה בתוך שלוש, מעל 80 אחוזים מחתימות הדיירים, לצד קידום התכנון מול הרשות המקומית.  

מדובר במתחם של כעשרה דונם בשדרות משה שרת בקרבת הים, במרכז העיר, הכולל 176 דירות במספר מבני רכבת ישנים במקומם ייבנו כ-880 יחידות דיור חדשות וכן, אלפי מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במפלס הקרקע ושטחים ירוקים. במסגרת ההסכם שנחתם לאחרונה, צפוי כל דייר בעל דירת 100 מ"ר טיפוסית לקבל תוספת של 12 מ"ר בנויים לדירה, בתוספת 12 מ"ר מרפסת, חניה ומחסן.

ארז שפונדר מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון אומר כי " העובדה שבתוך 3 חודשים בלבד הצלחנו לאסוף את רוב החתימות של הדיירים רק מחזקת ומוכיחה כי קריית ים עומדת בפני תנופת התחדשות עירונית אדירה וכי יש צורך מהותי בהתחדשות בעיר. קרית ים בעלת חזות מיושנת, אך עם זאת זיהינו תשתיות מפתיעות, כבישים רחבים, מבני ציבור חדשים והסתכלות של העירייה קדימה, תוך הבנת צורכי התושבים. רצועת החוף מדהימה ובעלת פוטנציאל הנמצאת כרגע בהליכי תכנון, פיתוח ושדרוג בחסות הרשות המקומית, התחבורה הציבורית עירונית ובין עירונית ההולכת ומשתפרת ובמקביל, מחירי הנדל"ן השפויים, גרמו לנו להאמין שמשפחות רבות ירצו לגור דווקא שם. משפחה צעירה יכולה למצוא בקרית ים נכס נפלא במחיר שאין כמותו באזור גוש דן היום - לחיות בקרבת הים ולהגיע בתוך 35 דקות נסיעה ברכבת לעבודה בתל אביב. אין מוצר כזה היום בארץ. עד היום התמקדנו בייזום ובבניית פרויקטים במרכז הארץ, אך הפעם, מתוך הבנת הפוטנציאל, החלטנו לקדם פרויקט זה, ולשמחתנו אנחנו רואים שקרית ים כבר בדרך לעשות פלאים".

נועם אלמוג, בעלים של דירה בפרויקט אומר כי ״פרויקט ההתחדשות העירונית בבניין שלנו היה תקוע זמן רב עד שקבוצת שפונדר פדלון נכנסה לעניינים. מהרגע הראשון החברה עשתה מעל ומעבר עבור כל דיירי הבניין ונתנה הרבה מעבר למה שנהוג לתת בשוק, הם קשובים ומכילים והתהליך כולו נעשה בתחושה של 'ביחד'. הבניין עצמו ישן מאוד ורואים היום יותר ויותר פרויקטים של התחדשות עירונית בבניינים דומים בקריית ים. כבעלי הדירות היה לנו חשוב מאוד לקדם פרויקט של התחדשות ואנחנו שמחים מאוד שבחרנו לעשות זה זאת באמצעות ובשיתוף עם קבוצת שפונדר פדלון ומתרגשים לצאת לדרך״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית יםשפנדור פדלוןנועם אלמוג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...