אקרו חתמה עם דיירים ביד אליהו על הסכם פינוי בינוי בהיקף 155 יח"ד

מדובר בארבעה בתים ברח' הגיבור האלמוני הכוללים 64 יח"ד. הפרויקט מותנה באישור ועדות התכנון. החברה צופה שהפרויקט יושלם תוך 4 שנים מתחילת הבנייה

שיתוף הכתבה

היום דיווחה אקרו , בשליטת צחי ארבוב,  לרשות ני"ע כי חתמה, באמצעות השותפות אקרו התחדשות בת"א (80%), על הסכם פינוי בינוי עם רוב מיוחס של בעלי הדירות בארבעה בתים ברח' הגיבור האלמוני ביד אליהו ת""א. החברה מקדמת בימים אלו תב"ע   שתאפשר את הריסת הבניינים הכוללים 64 יח"ד וכן בניית דירות חדשות. מדובר בשטח 17,600 מ"ר עילי וב-155 יח"ד חדשות. הפרויקט ייצא לפועל בהתאם לאישור מוסדות התכנון.

התנאים המתלים הם שהתב"ע החדשה פורסמה למתן תוקף ואושרה כדין ע"י כל מוסדות התכנון תוך 36  חודשים ממועד חתימת הרוב המיוחס על ההסכם.  תנאי נוסף הוא שהוגשה הבקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב עד 7 חודשים ממועד אישור תכנית העיצוב האדריכלי או תכנית איחוד וחלוקה.

עוד תנאי שהתקבל הוא היתר בנייה תוך 22 חודשים ממועד קליטת הבקשה להיתר בנייה במערכת המקוונת. כמו כן תוך 3 חודשים ממועד קבלת היתר בניה המתחם יוכרז כמתחם להתחדשות עירונית בהתאם לסעיפים  בחוק.

תמורות בהתאם לרווחיות

על פי ההסכם,  אם שיעור הרווחיות לפרויקט על פי דוח האפס שיוכן לפרויקט יעלה על 20% מהעלות הכוללת של הפרויקט לאקרו,   יחולק סכום הרווחיות העודף שמעל השיעור של 20% בניכוי רכיב המע"מ .

חלק הבעלים בשיעור הרווחיות העודף יחושב לפי היחס שבין שווי דירות הבעלים החדשות לבין שווי כלל היחידות בפרויקט, במכפלת הסכום שישקף את שיעור הרווחיות.

התחלת הבנייה 60 יום מתחילת הבינוי

על פי ההסכם הבינוי יבוצע לא יאוחר מ-60 יום לאחר הפינוי, והעבודות צפויות להיות מושלמות תוך ארבע פנים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתל אביבצחי ארבוביד אליהואקרו נדל"ןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...