צרפתי צבי ובניו גייסה 83 מיליון שקל מהמוסדיים בהנפקת אג"ח

הביקושים לסדרה היו של 213 מיליון שקל, פי 3 מהיעד המבוקש - 80 מיליון שקל. בימים הקרובים יתבצע שלב ההנפקה הציבורי

שיתוף הכתבה
משה צרפתי מנכל משותף חברת צבי צרפתי קרדיט אילן בשורמשה צרפתי מנכל משותף חברת צבי צרפתי קרדיט אילן בשור

חברת צרפתי צבי ובניו דיווחה לבורסה השבוע כי גייסה 83 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים בהנפקת אג"ח (סדרה יב). החברה קיבלה ביקושים של כ-214 מיליון שקל, קרוב לפי 3 מהיעד המבוקש של 80 מיליון שקל, ובחרה להגדיל מעט את היקף הגיוס לאור הביקוש הגבוה. הריבית שנקבעה במכרז היא ריבית קבועה של 5.1%. בימים הקרובים צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה.

החברה קיבלה במאי האחרון העלאת דירוג ל-A- מחברת מעלות, כאשר בהחלטת מעלות צוין כי "בשנה החולפת גדל היקף הפרויקטים בביצוע ושיווק וחלה צמיחה משמעותית בתוצאות התפעוליות שהתבטאו בגידול ניכר בהכנסות ובשיפור מהותי ביחסי הכיסוי והמינוף. להערכתנו, שלבי הבנייה והשיווק בפרויקטים הנוכחיים, כולל השלמת מכירת הקרקע ברחובות עליה דיווחה החברה, מקנים נראות גבוהה להכרה בהכנסות ולתזרימי מזומנים מפעילות שוטפת (לפני רכישת קרקעות) בשנתיים הקרובות... מיקומי הפרויקטים תורמים להערכתנו ליכולתה של צרפתי לשווק בהצלחה יחידות דיור, והגידול במספרם והיקפם מקנים לחברה יתרונות לגודל. כמו כן, החברה מבצעת את מרבית ההקמה והביצוע ההנדסי בפרויקטים שלה, והיא לרוב אינה משווקת דירות ושטחי מסחר במכירה מוקדמת, מה שמאפשר לה להציג רווחיות גולמית גבוהה בהשוואה ליזמים ללא זרוע ביצועית".

ברבעון הקודם דיווחה החברה על זינוק בהכנסות וברווח. הכנסות החברה ברבעון הראשון 97.6 מיליון שקל, זאת לעומת 57.9 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2021 – עלייה של 68%. בשורת הרווח נרשם זינוק עם רווח גולמי של 34.5 מיליון שקל השנה לעומת 15.9 מיליון שקל ב-2021, ורווח נקי של 19.3 מיליון שקל בהשוואה ל-5.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021, זינוק של 252%. שנת 2021 הסתיימה ברווח נקי של 137 מיליון שקל..

משה צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה, אמר כי "אנו מודים למשקיעים המוסדיים על האמון הרב שהם מביעים בחברה, ועל ההכרה בפעולות הטובות שנעשו על ידנו בשנים האחרונות. לחברה צבר פרויקטים משמעותי ומגוון באזור המרכז, הן בתחום המגורים והן בתחום התעסוקה, ואנו מתכוונים להמשיך באותה אסטרטגיה של השקעות נכונות ועבודה קשה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צרפתי צבי ובניומשה צרפתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...