לקראת הנפקת סדרת האג"ח: אשטרום גייסה 490 מיליון שקל מהמוסדיים

החברה זכתה לביקושים בהיקף 600 מיליון שקל, פי 3 מהסכום המקורי. התשואה שנקבעה במכרז הינה 2.92% צמודה למדד. ההנפקה צפויה בימים הקרובים

שיתוף הכתבה
גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)גיל גירון, מנכ"ל אשטרום, ורמי נוסבאום, יו"ר הקבוצה (ישראל הדרי)

קבוצת אשטרום , בשליטת רמי נוסבאום ובהנהלת גיל גירון,  מדווחת שהשלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת האג"ח בדרך של הרחבת סדרה ד' של איגרות החוב שלה. במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה זכתה החברה לביקוש בהיקף כולל של כ-600 מיליון שקל, כמעט פי שלושה מהסכום המקורי שביקשה החברה לגייס, ובעקבות זאת הגדילה החברה את היקף הגיוס לכ-490 מיליון שקל. השלב הציבורי של ההנפקה צפוי להתקיים בימים הקרובים.

בהמשך לביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע המחיר ליחידה (100 ערך נקוב אגרות חוב)  על 91.7 שקלים לעומת מחיר המינימום במכרז שעמד על 90.2 שקל. משך חיי הסדרה הוא 5.46 שנים. התשואה שנקבעה במכרז הינה 2.92% צמודה למדד. הגדלת סכום הגיוס כפופה לאישור חברת הדירוג.  בכוונת החברה לקבל התחייבויות מוקדמות ממשקיעים מוסדיים לרכוש בכ535 אלף שקל מהסדרה.

את ההנפקה הובילה חברת רוסאריו חיתום, ולצידה חברות החיתום לידר הנפקות, איפקס הנפקות, מנורה חיתום, ברק קפיטל חיתום, לאומי פרטנרס חתמים ויוניקורן חיתום.  

קבוצת אשטרום דיווחה בחודש שעבר על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2022. החברה סיימה את הרבעון עם עלייה של -12.7% בהכנסותיה לכ-1.23 מיליארד שקל ועם רווח נקי של כ-140 מיליון שקל.

עם זאת, אין כל וודאות כי ההנפקה לציבור של הסדרה תצא לפועל, שכן זו כפופה לקבלת האישורים וההיתרים הנדרשים, לרבות כאמור אישור חברת הדירוג ביחס להגדלת היקף הגיוס, אישור הבורסה לפרסום דוח הצעת המדף ולרישום למסחר של אגרות החוב וכן, האישורים הנדרשים בחברה.

לדברי רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום : "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקה, ורואים בכך הבעת אמון גדולה בפעילות החברה, במיוחד על רקע תקופה כה מאתגרת בשווקים. תמורת ההנפקה תגדיל את גמישותה הפיננסית של החברה ותתמוך בהמשך פיתוח והרחבת הפעילות, וכן תשמש לניצול הזדמנויות השקעה שנוצרות במיוחד בתקופה הנוכחית, ותואמות את אסטרטגיית החברה."

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםרמי נוסבאוםלאומי פרטנרסגל גירוןרוסאריו חיתוםלידר הנפקותאיפקס הנפקותמנורה חיתוםברק קפיטליוניקורן חיתום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...