עסקת ענק לצים בהרי: רכשה 17 דונם למרגלות הכנרת בעלות כוללת של 350 מיליון שקל

הקרקע נמצאת ביציאה הצפונית מטבריה ובה תב"ע מאושרת לבניית 150 יח"ד. בכוונת החברה לבנות שכונה חדשה שתיקרא "נופי כנרת"

שיתוף הכתבה

קבוצת צים בהרי נדל"ן, בבעלות עדי צים, מדווחת על עסקת קרקע גדולה בטבריה למרגלות אגם הכנרת בעלות כוללת של כ-350 מיליון שקלים בקירוב. 

לדברי עדי צים, בשבוע האחרון רכשה הקבוצה קרקע בשטח של 17 דונם עם תב"ע מאושרת לבניית 150 יחידות דיור למרגלות הכנרת ביציאה הצפונית מטבריה, במיקום מבוקש ביותר, בואכה גן אפרת, וילה מלצ'ט והמושבה הוותיקה מגדל. בכוונת הקבוצה להגדיל את זכויות הבנייה על מנת לאפשר כדאיות כלכלית בפרויקט פינוי בינוי שהקבוצה מקדמת במרכז העיר הוותיק של טבריה.

בקרקע שנרכשה מתכננת צים בהרי נדל"ן לבנות שכונה חדשה, הסמוכה לשכונת דוד רמז, שתקרא "נופי כנרת" העתידה לכלול שישה בניינים שיכללו דירות בנות 4,5,6, חדרים וכן פנטהאוזים ודירות גן.

לדברי צים, הפרויקט מיועד בעיקר לזוגות צעירים ומשפרי דיור, בטווח מחירים שינוע בין 1.5 מיליון שקלים ל-4 חדרים, 1.7 מיליון שקלים ל-5 חדרים, ו-1.9 מיליון שקלים ל-6 חדרים.

כלל הדירות בפרויקט החדש יכללו מרפסות ענק בשטח 24 מ"ר. כמו כן, ייבנו דירות גן גדולות בשטח 150 מ"ר במחיר של 2 מיליון שקלים ופנטהאוזים מרשימים במיוחד, בשטח של 220 מ"ר במחיר 2.2 מיליון שקלים, שישתרעו על פני קומה שלמה.

עדי צים מדגיש כי צים בהרי נדל"ן רואה פוטנציאל רב בפיתוח הפריפריה ובמיוחד בעת הזאת של העדר היצע ומחירי דיור גבוהים באזור הביקוש. כך למשל מתקיים משא ומתן מתקדם בשלושה פרויקטים של פינוי בינוי , בסך כולל של כ-600 יחידות דיור הממוקמים במרכז טבריה.

במהלך השנה האחרונה, כזכור, ביצעה קבוצת עדי צים עסקות ענק בהיקף של מאות מיליוני שקלים, כולל 25 דונם שנרכשו ב-400 מיליון שקלים בבת ים, שותפות עם כלל ביטוח ב-205 מיליון שקלים,    6 דונם שנרכשו בכ-210 מיליון שקלים במתחם רחוב הסוללים, הסמוך לרחוב יגאל אלון בתל אביב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עדי ציםצים בהריטבריהנופי כנרת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...