עזריאלי משקיעה 220 מיליון שקל בחוות שרתים בלונדון

עזריאלי רכשה חברה המחזיקה ומתפעלת חוות שרתים בעיר. כמו כן החברה רכשה קרקע צמודה. בחברה מעריכים כי בשתי הקרקעות פוטנציאל בנייה ופיתוח עתידי של 40 מגה ואט

שיתוף הכתבה
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי (זיו קורן)

קבוצת עזריאלי מדווחת היום (א', 26.6) על הרחבת פעילותה בתחום ה- Data Centers  (חוות שרתים) ללונדון, בעסקה בהיקף כולל של כ-52 מיליון ליש"ט (כ-220 מיליון שקל). במסגרת העסקה חתמה קבוצת עזריאלי על הסכם לרכישת חברה אשר מחזיקה ומתפעלת Data Center בלונדון.

כמו כן עזריאלי רוכשת קרקע צמודה לחוות השרתים. בחברה מעריכים כי בשתי הקרקעות פוטנציאל בניה ופיתוח עתידי וחשמל ירוק זמין בהיקף של  ארבעים מגה ואט.

עם רכישת חברת  Green Mountainהנורבגית, המוחזקת במלואה על ידי קבוצת עזריאלי , שמה לה הקבוצה למטרה להרחיב את נוכחותה בשוק ה-Data Centers האירופי.

Green Mountain תתקשר עם החברה הנרכשת בהסכם למתן שירותי שיווק ותפעול של האתר - מתוך כוונה לתמוך ביעדים מהירים לכניסה לשוק, ובמקביל לשדרג את האתר כדי שיעמוד בתקני הקיימות המחמירים של Green Mountain

לדברי דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי : "הגדרנו אסטרטגית את תחום ה-Data Centers כאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים של הקבוצה ואנו בטוחים שמימוש הזדמנות ייחודית זו יציב סטנדרט חדש בלונדון לאספקת שירותי קישוריות ואחסון מידע, תוך התחשבות בשיקולי איכות סביבה. החזון שלנו הינו להמשיך ולהתפתח בהדרגה לשווקים בינלאומיים נוספים, ולונדון היא מיקום אידיאלי להמשך פיתוח פלטפורמת ה-Data Centers שלנו."


אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי , הוסיף: "אנחנו ממשיכים בפיתוח של תחום ה-Data Centers ושמחים לדווח היום על עסקה ראשונה בלונדון, מהשווקים המרכזיים והצומחים בעולם בתחום. אנו נמצאים בתנופת פיתוח של הפעילות, אשר צפויה לתרום בקצב הולך וגדל להכנסות, עם השלמת הפרויקטים הרבים שבפיתוח. אחרי רכישת Green Mountain שהיוותה אבן דרך מרכזית במימוש האסטרטגיה שלנו לבניית פעילות בינלאומית משמעותית בתחום זה, העסקה הזו צפויה להוות נדבך נוסף בהפיכתנו לשחקן גלובאלי בזירה צומחת זו."


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאלידנה עזריאלידאטה סנטרסGreen Mountain
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...