מליסרון רכשה קרקע בצומת כנות ב-30 מיליון שקל

הקרקע היא בשטח 16.5 דונם ונמצאת בהליך לשינוי ייעוד מחקלאות לתעשייה ולוגיסטיקה. לאחר שינוי הייעוד החברה עתידה לבנות מרכז לוגיסטי

שיתוף הכתבה
ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון (ורדי כהנא)ליאורה עופר, בעלת השליטה ויו"ר מליסרון (ורדי כהנא)

מליסרון , בשליטת ליאורה עופר, מדווחת כי חתמה  בשבועות האחרונים על הסכם לרכישת קרקע אשר נמצאת בהליך לשינוי ייעוד מחלקאות לתעשייה ולוגיסטיקה. הקרקע הינה בשטח של כ- 16.5 דונם באזור צומת כנות. עלות העסקה מוערכת  בכ- 30 מיליון שקל.

הקרקע שנרכשה, היא חלק ממתחם כולל של כ- 250 דונם בייעוד חקלאי, ומצויה כעת בהליכי אישור תב"ע מפורטת על ידי הוועדה המקומית, לשינוי ייעוד לתעשייה ולוגיסטיקה.

במליסרון מסבירים כי צומת כנות ידוע כאזור מבוקש מאוד בתחום הלוגיסטיקה, וזאת לאור קרבתו לנמל אשדוד ולצירי התנועה מרכזיים. עוד אומרים במליסרון שהם מאמינים בפוטנציאל ההשבחה של הקרקע, ומתכוונים לפעול בשיתוף פעולה עם הוועדה המקומית, לאישור התכנית החדשה. לאחר שינוי הייעוד, החברה תוכל לבנות מרכז לוגיסטי, שישמש כנכס מניב לחברה.

עסקה זו מצטרפת לשורה של עסקאות שביצעה החברה לאחרונה, כחלק מפיתוחה העסקי, ויישום תוכניתה האסטרטגית לגיוון מקורות ההכנסה של החברה ותיק נכסיה כל זאת, לצד חיזוק ושימור ליבת הפעילות של החברה בתחום המסחר והמשרדים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןליאורה עופרמרלו"גצומת כנות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...