דניה סיבוס ואלקטרה יבצעו את פרויקט המגדלים של אפריקה במתחם סמל עבור 888 מלש"ח

הפרויקט כולל שני מגדלי מגורים בני 54 קומות ו-668 דירות, בשטח כולל של כ-100,000 מ"ר למגורים וכ-12 אלף מ"ר מסחר. משך הבניה על פי החוזה - 4.5 שנים

שיתוף הכתבה
פרויקט דואו. הדמייה: 3DVISIONפרויקט דואו. הדמייה: 3DVISION

חברת דניה סיבוס דיווחה הבוקר כי היא צפויה להתקשר יחד עם חברת אלקטרה בהסכם לביצוע עבודות הקבלנות בפרויקט לבניית שני מגדלי מגורים בני 54 קומות שאותו יוזמים חברת אפריקה מגורים וקבוצת יזמים נוספים במתחם "סמל דרום" בתל אביב. זאת לאחר שדירקטוריון החברה אישר את ההתקשרות ביום ה'. התמורה בגין ביצוע הפרויקט על ידי דניה ואלקטרה צפויה לעמוד על 888 מיליוני שקלים, ותוצמד למדד תשומות הבניה למגורים לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים. עוד דווח כי העבודות צפויות להימשך כ-4.5 שנים עד לטופס 4. עם זאת ההתקשרות לביצוע הפרויקט עדיין כפופה לאישור האסיפה הכללית של אפריקה מגורים וכן לעמידת המיזם המשותף בהוראות חוק התחרות.

הפרויקט המדובר מקודם תחת השם DUO , ממוקם במרכז תל אביב ותחום על ידי הרחובות ארלוזורוב, אבן גבירול ובן סרוק. שטח המגורים הכולל הוא של כ-100,000 מ"ר ובסך הכל צפויות להיבנות בשני במגדלים 668 דירות, 5 קומות חניון תת קרקעי בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר ושטחי מסחר בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר

רונן גינזבורג, מנכ"ל חברת דניה אמר: "פרויקט Duo תל אביב מביא בשורה חדשה של מגורי איכות ברמה הגבוה ביותר ללב ליבה של תל אביב. הוא ממוקם על צומת הקווים הירוק והסגול של הרכבת הקלה, ויכלול שטחי מגורים, ציבור ומסחר. בכפוף לקבלת כל האישורים הנדרשים, אנו נשמח לקחת חלק בבניית פרויקט דגל זה, שתוכנן על ידי אבנר ישר. אנו סמוכים שבניית הפרויקט תעשה על הצד הטוב ביותר, תוך עמידה מלאה בלוחות הזמנים ועל פי התקציב".  

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "פרויקט Dou יהיה, ללא ספק, אחד מפרויקטי הדגל של תל אביב, בזכות מיקומו המרכזי בעיר, הסמוך, בין היתר, לקו הירוק של הרכבת הקלה, שאלקטרה תחל להקים במקביל, והודות לייחודיותו האדריכלית, זהו פרויקט עירוב שימושים מורכב ומשמעותי נוסף, המתווסף לצבר העבודות שלנו, ומהווה דוגמא נוסף לידע והנסיון המגוונים הקיימים באלקטרה, המסייעים לנו להוביל בהקמת פרויקטים משמעותיים מסוג זה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבן גבירולאלקטרהדניה סיבוסרונן גינזבורגאיתמר דויטשראפריקה ישראלאלקטרה בנייהמתחם סמל דרוםמתחם סמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...