בוליגו בתנופה בארה"ב: נכנסת לייזום מקבץ דיור של 252 יחידות דיור בג'ורג'יה

בנוסף, החברה תכיר בדמי הצלחה של כ-2.7 מיליון דולר ובמקביל רוכשת נכסים של 10 מבני תעשייה במישיגן, אוהיו, קולורדו וארקנסו תמורת כ־22.5 מיליון דולר; גם נכס מסחרי במדינת וירג'יניה נרכש תמורת כ־13.4 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
איתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל - צילום: אושרית חכמוןאיתי גורן, מנכ"ל בוליגו קפיטל - צילום: אושרית חכמון

חברת השקעות הנדל"ן בוליגו קפיטל (Buligo Capital) מדווחת על שורה של עסקאות חדשות בארצות הברית, הכוללות מימוש של מקבצי דיור ונכסים מסחריים, לצד המשך מגמת התרחבות הפעילות הנדל"נית בארצות הברית, עם השקעה בייזום מקבץ דיור חדש במדינת ג'ורג'יה ורכישת פורטפוליו של נכסי תעשייה ולוגיסטיקה במדינות מישיגן, אוהיו, קולורדו וארקנסו.

בחודש החולף חתמה בוליגו על מספר הסכמים למימוש נכסים בארצות הברית, והיא עתידה להכיר בדמי הצלחה בהיקף מצטבר של כ-2.7 מיליון דולר לפני מס. בוליגו חתמה על הסכם למכירת מקבץ הדיור Harrison Park, הכולל 108 יחידות דיור באוהיו, האחרון בפורטפוליו של חמישה נכסים, כאשר תזרים המזומנים החופשי הצפוי (100%) שינבע ממכירות הפורטפוליו, בצירוף החלוקות השוטפות בתקופת ההשקעה, יסתכם בכ-48.5 מיליון דולר. השלמת העסקה צפויה להתבצע ברבעון השלישי לשנת 2022, ובעקבות המכירה בוליגו צפויה להכיר בדמי הצלחה של כ-1.2 מיליון דולר.

בנוסף, בוליגו מדווחת על השלמת שורה של עסקאות נוספות, שבהן עסקה למכירת מקבץ דיור של 168 יחידות דיור בווירג'יניה והכרה בדמי הצלחה של כ-700 אלף דולר, ושתי עסקאות נוספות למכירת נכסים מסחריים בצפון קרוליינה, עם דמי הצלחה של 360 אלף דולר ו-445 אלף דולר. היקף התשואה השנתית למשקיעים בפרויקטים עמד על בין 13.4% ל-19.7% ומכפיל הון בשיעור של בין 1.7 ל-2.3.

בתחום הייזום, בוליגו מדווחת על השלמת העסקה לייזום מקבץ הדיורWaterleaf at Salt Creek במדינת גורג'יה, אשר יכלול 252 יחידות דיור והעבודות עליו בשטח יחלו בקרוב. על פי התוכנית העסקית, חלק ההון העצמי (100%) בעסקה יסתכם בכ-26.3 מיליון דולר, כאשר חלקה של החברה בהון העצמי בעסקה הוא כ-1.3 מיליון דולר. העסקה מומנה באמצעות מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים.

כמו כן, בוליגו גם השלימה את העסקה לרכישת הנכס המסחרי Cheshire Station Plaza במדינת וירג'יניה. חלק ההון העצמי (100%) בעסקה עומד על כ-13.4 מיליון דולר, כאשר חלקה של החברה בהון העצמי בעסקה הוא כ-5% מהיקף ההון העצמי בעסקה, המסתכם בכ-670 אלף דולר.

כמו כן, בוליגו התקשרה בהסכם לרכישת Midwest Portfolio, שכולל 10 מבני תעשייה בשטח כולל של כ-730 רגל רבוע במדינות מישיגן, אוהיו, קולורדו, וארקנסו. חלק ההון העצמי בעסקה (100%) יסתכם בכ-22.5 מיליון דולר. חברה בת של בוליגו תשמש בתור השותף הכללי (GP) ותהיה זכאית ל-100% מעמלת העסקה, דמי הניהול ודמי ההצלחה בפרויקט. חלקה של החברה בהון העצמי כ-LP צפוי להיות כ-5% מהיקף ההשקעה, ויעמוד על כ-1.12 מיליון דולר. הרכישה תמומן באמצעות מימון בנקאי והשקעה של שותפים מוגבלים (LPs). בכוונת החברה להתחיל ולהשלים את גיוס ההון העצמי לעסקה בשבועות הקרובים, כאשר השלמת העסקה צפויה להתבצע ברבעון השלישי לשנת 2022. בוליגו קפיטל הוקמה בשנת 2012 ופועלת לרכישה, הקמה, השבחה וניהול של נכסי נדל"ן בארה"ב עבור משקיעים. בוליגו שולטת על כל שרשרת הערך, משלב איתור הנכס, מימון, תכנוןייזום, השבחה , ועד ניהול הנכס באופן שוטף ומימושו. בוליגו מתמחה בהשקעות נדל"ן אסטרטגיות בארה"ב, בדגש על מקבצי דיור (מולטי-פמילי) מרכזים מסחריים, נכסי תעשייה ולוגיסטיקה ובתי אבות באזורי צמיחה, בעיקר בדרום ארה"ב, ובמדינות ההרים במערב. 

בוליגו הוקמה על ידי המייסדים, המנכ"ל איתי גורן, אילן תמיר ואייל שלימק. בנוסף להשקעותיה בתחום הנדל"ן, בוליגו היא מבעלי המניות בחברת ,Reigo סטארט-אפ בתחום הפינטק שמתמקד במימון בשעבוד ראשון על נכסי נדל"ן בארצות הברית, על בסיס בינה מלאכותית.

איתי גורן, מנכ"ל ומייסד בוליגו קפיטל, מסר: "גם בסביבה של ריבית עולה אנו מנצלים הזדמנויות למכירה, לרכישה ולייזום של נכסים. נדל"ן ידוע כאפיק השקעה מצוין במצב של אינפלציה, ואנו אכן עדים לעליית שכירויות חזקה בכל הסקטורים בהם אנו פעילים".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"באיתי גורןבוליגו קפיטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...