מגדלי הים התיכון: גידול של 66% ברווח הנקי לבעלי המניות

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם בכ-20.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-12.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח נבעה בעיקר מעליית שווי נדל"ן להשקעה

שיתוף הכתבה
מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון (רמי זרנגר) על רקע מסכי בורסהמוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון (רמי זרנגר) על רקע מסכי בורסה

רשת מגדלי הים התיכון, בניהולו של דורון ארנון, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2022.

הרווח מפעולות רגילות ברבעון הראשון של שנת 2022 הוכפל לכ-62.6 מיליון שקל, בהשוואה לכ-30.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח מפעולות רגילות נבעה בעיקר מעליית שווי נדל"ן להשקעה בסך של כ-54.9 מיליון שקל, בעוד שברבעון המקביל אשתקד נרשמה עליית ערך מתונה יותר בסך של כ-25.4 מיליון שקל, בהשפעת עליית מחירי הפיקדונות של יחידות הדיור.

ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2022 צמחו בכ-9% לכ-55.6 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בסך של כ-51.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מעלייה בהכנסות  מדמי אחזקה ומחילוט פיקדונות מדיירים.

ה-FFO ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-27.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-28.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, רשת מגדלי הים התיכון סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2022 עם גידול חד של כ-66% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות שהסתכם בכ-20.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-12.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח נבעה, כאמור, בעיקר מעליית שווי נדל"ן להשקעה.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-31 מיליון שקל, בהשוואה לכ-34 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

לחברה מזומנים ושווי מזומנים ונכסים פיננסים לזמן קצר בסך של כ-412 מיליון שקל, וזאת לאחר שהרבעון שילמה החברה את יתרת התמורה בגין רכישת הקרקע להקמת בית דיור מוגן בצומת מסובים בסך של כ-159 מיליון שקל.

ההון העצמי של רשת מגדלי התיכון עלה לכ-1.23 מיליארד שקל (מתוכו כ-1.03 מיליארד שקל מיוחס לבעלי המניות) – גידול של כ-219 מיליון שקל במהלך השנה האחרונה, וזאת גם לאחר חלוקת דיבידנד בסך של כ-130 מיליון שקל. ההון העצמי של החברה מהווה כ-25.4% מסך המאזן. כמו כן, לחברה מיסים נדחים בהיקף של כ-517 מיליון שקל, כך שההון העצמי של הרשת בתוספת מיסים נדחים מסתכם בכ-1.75 מיליארד שקל.

לדברי מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "אנו מסכמים רבעון נוסף עם צמיחה בהכנסות ועלייה ברווחים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ברבעון רשמנו עליית שווי לנכסי החברה בהשפעת עליית מחירי הפיקדונות של יחידות הדיור, בהתאם לסביבה העסקית התומכת של ענף הדיור המוגן בישראל ושיעורי התפוסה הגבוהים ברשת. במקביל לפעילות העסקית השוטפת, אנו ממשיכים במלוא המרץ עם פיתוח מנועי הצמיחה לעתיד ונכון להיום הבית ברחובות נמצא בתהליכי הקמה מתקדמים, ואכלוסו צפוי בעוד פחות משנתיים, ואנו מזהים התעניינות גבוהה בפרויקט זה מצד דיירים פוטנציאליים. כמו כן, השלמנו במהלך הרבעון את רכישת הקרקע בשכונת פארק איילון באור יהודה  להקמת בית הדיור המוגן הגדול ביותר בענף כולו, שיכיל כ-500 יחידות דיור, ובימים אלה אנו שוקדים על תכנון הבית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אור יהודהמוטי קירשנבאוםבוני הים התיכוןהבית ברחובותפארק איילון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...