בניין מגורים ברחוב אבן גבירול 2 בחולון הוכרז על ידי העירייה כמבנה מסוכן

מדובר בבניין בן 3 קומות (על קומת קרקע) עם 6 דירות, שמצוי בעבודות תמ"א 38, שהחלו כבר אך אינן פעילות בימים אלה; שתי משפחות שמתגוררות בבניין פונו מוקדם יותר; עם סיום הפינוי הבניין ייאטם ותוצב בו אבטחה בכל שעות היממה

שיתוף הכתבה
מתוך עמוד הפייסבוק של עיריית חולוןמתוך עמוד הפייסבוק של עיריית חולון

היום בשעות הצהריים הודיעה עיריית חולון על כך שבניין מגורים ברחוב אבן גבירול 2 בעיר הוכרז כמבנה מסוכן לאחר בדיקה של מהנדס מבנים מסוכנים של העירייה: "מהנדס מבנים מסוכנים מטעם העירייה הכריז על בניין המגורים ברחוב אבן גבירול 2 בחולון כעל מבנה מסוכן , זאת לאחר שמערך הפיקוח על הבנייה של העירייה זיהה את הסכנה שבמבנה ופעל להכרזתו כ"מבנה מסוכן".

מדובר בבניין בן 3 קומות (על קומת קרקע) עם 6 דירות, שמצוי בעבודות תמ"א 38 , שהחלו כבר אך אינן פעילות בימים אלה. שתי משפחות שמתגוררות בבניין פונו מוקדם יותר. אנשי כבאות והצלה מפנים את חפציהן, כמו גם את חפציו של דייר נוסף, שלא שהה בבניין ושהיה נוהג להגיע לדירתו בשעות הלילה בלבד. יתר הדיירים לא התגוררו בבניין. עם סיום הפינוי הבניין ייאטם ותוצב בו אבטחה בכל שעות היממה.

מתחנת כיבוי אש חולון נמסר, כי הבוקר התקבל דיווח על סדקים בקירות הבניין וחשש לקריסת המבנה. למקום הוזנק צוות בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף אושרי בסון. בהגיעם למקום ביצעו בדיקה לשלילת אזרחים במבנה. בהתייעצות עם מהנדסת העיר חולון ומשטרת ישראל, הבניין הוגדר כמבנה מסוכן למגורים ע״י המהנדסת.

בשלב זה לא ידוע למערכת על הנסיבות בגינן נעצר פרויקט התמ"א בבניין שכלל חיזוק ללא הריסה והאם יש קשר בין הכרזתו כמסוכן לכך.

לתשומת לב, הבניין מהווה סכנה ואין להתקרב אליו!


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תמ"א 1/38תמ"א 38חולוןחיזוק מבניםכבאות והצלהמבנה מסוכןרב רשף אושרי בסון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...