הונחה אבן הפינה לפרויקט "פועלים CENTER" בתל אביב

בטקס החגיגי שנערך הבוקר לציון תחילת העבודות השתתפו בכירי בנק הפועלים, בכירי חברת ויתניה והיזם ● הפרויקט ירכז את עשרת מבני ההנהלה הראשית של הבנק והחברות הבנות בקבוצה במבנה אחד, שיכלול גם מרכז הסעדה לעובדים וקמפוס למידה חדשני

שיתוף הכתבה
טקס הנחת אבן הפינה - צילום: אביב גוטליבטקס הנחת אבן הפינה - צילום: אביב גוטליב

טקס הנחת הפינה לפרויקט פועלים CENTER – מבנה ההנהלה הראשית של בנק הפועלים – נערך היום בתל אביב. בטקס השתתפו יו"ר בנק הפועלים, מר ראובן קרופיק; מנכ"ל הבנק, מר דב קוטלר ובכירי הבנק; וכן מנכ"ל חברת ויתניה , מר עופר זיו והיזם גיל אגמון.

הפרויקט ירכז את עשרת מבני ההנהלה הראשית של הבנק, לרבות חברות בנות בקבוצת הבנק וקמפוס הלמידה שלו, למבנה אחד הממוקם בסמוך למחלף לה-גווארדיה, בקרבת צירי תחבורה מרכזיים ותחנות קיימות ועתידיות של רכבת קלה וכבדה.

המבנה יכלול 40 קומות ויוקם על ידי חברת ויתניה בכתובת החרש 18 בתל-אביב, עם שטחי משרדים בהיקף של כ-60,000 מטר ואפשרות להרחבה ושטחי שירות, טכני ואחרים נוספים וכן חניות במבנה. המבנה יותאם לתקן ייחודי לבנייה ירוקה, תוך שימת דגש לחיסכון באנרגיה ובמים והוא צפוי לכלול בתוכו גם מרכז הסעדה לעובדים, קמפוס למידה חדשני ועוד. המועד המתוכנן למעבר הינו לקראת סוף שנת 2025.

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, אמר בטקס: "פרויקט פועלים CENTER שגובש בשנת המאה לבנק יקבע גם את פני הבנק למאה השנים הבאות. הפרויקט מהווה הזדמנות לבצע שינוי בתרבות הארגונית ובממשקי העבודה ולשפר את היעילות שלנו. המהלך יאפשר התייעלות וחיסכון משמעותי עתידי בהוצאות התפעול הלוגיסטיות של הבנק, והוא יוצא לפועל במסגרת תהליכי התאמת הבנק לסביבת הבנקאות החדשה. אני מבקש להודות לכל הגורמים המעורבים בתהליך על העשייה החשובה".

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבנדל"ן מסחריפועליםדב קוטלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...