צפו ברחפן ההריסה של בוני התיכון בפרויקט בלוך 10 ת"א

חברת בונים בעיר, חברה בת של הקבוצה, פינתה והרסה אתמו בניין מגורים ברחוב לצורך הקמת בניין חדש שצפוי להתאכלס במהלך 2024. הבניין החדש יכלול 22 דירות ב-7 קומות

שיתוף הכתבה
בלוך 10, בונים בעיר ת"א (viewpoint)בלוך 10, בונים בעיר ת"א (viewpoint)

חברת בונים בעיר מקבוצת בוני התיכון השיקה את פרויקט בלוך 10  בתל אביב: החברה פינתה והרסה אתמול (ב) בניין מגורים ברחוב בלוך 10 בתל אביב, לצורך הקמת בניין חדש (במסגרת תמ"א 38/2 ) שצפוי להתאכלס במהלך 2024.

הבניין נבנה בשנות ה-50 וכלל 13 דירות ב-3 קומות שכללו שטח ממוצע של 75 מ"ר כל אחת. הבניין החדש יכלול 22 דירות ב-7 קומות, בהן דירות מיוחדות הכוללות דירות גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. בעלי הדירות הקיימים יקבלו תוספת של 10 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת שמש וחניה תת קרקעית, תוספת על הדירה שהייתה בבעלותם. הבניין תוכנן על ידי האדריכל מזור-פירשט והעבודות יבוצעו על ידי בוני התיכון . עורך הדין שמלווה את הפרויקט הוא גיא מדמוני לנדאו.

לדברי הדר פלג, סמנכ"ל בונים בעיר: "אירוע הריסה של בניין במסגרת תכנית תמ"א 38/2 הוא אירוע שמסמל התחלה חדשה ומרגשת, עבורנו ובעיקר עבור המשפחות שמפנות את בתיהן לטובת כניסה לדירות החדשות שישדרגו את רמת החיים של כל אחד ואחת מהדיירים הוותיקים ואלה שצפויים להצטרף לבניין. ניהול פרויקט של התחדשות עירונית הוא אתגר גדול ולכן, מהותי הניסיון הרב של החברה הן כיזמית והן כמבצעת בפועל. חברת בונים בעיר מלווה את בעלי הדירות לכל אורך התהליך ואנו נמצאים לצידם לכל צורך, גם באבן דרך רבת משמעות זאת ועד שיכנסו לביתם  החדש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הדר פלגבוני התיכון התחדשות עירוניתבונים בעיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...