רמלה: גרופית נבחרה לקדם פינוי בינוי הכולל כ-360 יח"ד

במסגרת התוכניות ייהרסו ארבעה מבנים ישנים ברחוב וילנה ובהם 80 דירות ובמקומם ייבנו חמישה בניינים רבי קומות ● בתום התהליך יקבלו הדיירים הקיימים דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר - הכוללים ממ"ד , מרפסת, חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית (רפי קורן)עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית (רפי קורן)

חברת גרופית מדווחת כי נבחרה על ידי נציגות הדיירים לקדם פרויקט פינוי בינוי הכולל כ-360 יח"ד ברחוב וילנה ברמלה. במסגרת הפרויקט ייהרסו 80 יח"ד קיימות בארבעה בניינים ישנים, ובמקומם ייבנו חמישה בניינים בני 7-21 קומות.

הפרויקט עתיד לקום בבניינים מספר 3-5-7 וכן בבניין מספר 4 ברחוב וילנה. הדיירים הודיעו לאחרונה לחברת גרופית כי נבחרה להיות החברה היזמית והמבצעת בפרויקט. כעת החברה פועלת מול מחלקת ההנדסה העירונית לקידום תב"ע חדשה.

כיום קיימים ברחוב וילנה 7-5-3 בניינים נמוכים שבהם 15 דיירים, ובוילנה 4 בניין רכבת ובו 35 דירות. במסגרת הפרויקט יקבלו הדיירים הקיימים דירה חדשה עם תוספת של 12 מ"ר, הכוללת ממ"ד , מרפסת, חניה תת קרקעית וכן מחסן. הדיירים מאוגדים ופועלים בצוותה לקידום הפרויקט, ומינו נציגות וכן עורך דין המייצג אותם. הפרויקט כולל גם בניית מעונות יום וגני ילדים לקהילה. אדריכל הפרויקט הוא יוני פיק ממשרד פיק אדריכלים, עורך הדין מטעם היזם הוא משרד הרצוג פוקס נאמן ועורך הדין המייצג את הדיירים הוא אילן נמני ממשרד שניידר-נמני.

חברת גרופית , בעלת ותק של מעל ל-45 שנה בשוק הנדל"ן, מקדמת כיום פרויקטים רבים בתחום ההתחדשות העירונית, בין היתר בתל אביב, רמת גן, יבנה, פתח תקוה, רחובות ,בת ים והרצליה.

גרופית מתמקדת בבנייה למגורים – בנייה חדשה, התחדשות עירונית ומקבצי דיור, לצד פרויקטים של משרדים, מסחר, דיור מוגן, מעונות סטודנטים מבנים לוגיסטיים ועוד.

רמלה נמצאת במסלול התפתחות מואץ ורושמת בימים אלו עליות מחירים. לפי אתר המנהלת להתחדשות עירונית ברמלה, העיר נמצאת בשנים האחרונות בתנופת צמיחה עם הסכם גג לפיתוח שכונות חדשות, פרויקט מהיר לעיר, תכנון מחדש של המע"ר וגולת הכותרת – ההתחדשות העירונית. ברמלה מקודמות כיום בעיר 10,000 יחידות דיור במתחמי התחדשות עירונית במסגרת הוועדה המחוזית והותמ"ל.

עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית , מסר: "שמחנו לקבל את הודעת הדיירים על הבחירה בנו, ואנו פועלים כעת לקדם את הפרויקט. התחדשות עירונית היא הפתרון הנכון להוספת יחידות דיור במרכז הארץ. היא מספקת דירות חדשות למשפרי דיור וזוגות צעירים, ודירות חדשות, גדולות ומשודרגות לדיירים הקיימים אשר גרים כיום במבנים ישנים שאינם בטיחותיים במקרה של רעידות אדמה או התקפה ביטחונית".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתרמלהחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...