תנופת הפעילות של אאורה ברמת השרון ממשיכה באחד המתחמים המבוקשים בעיר: החל שיווק שלב ב' בפרויקט הדגל של אאורה

יעקב אטרקצ'י: "אחרי ההצלחה של שלב א' עם 2 מגדלים שכבר בבניה, אנחנו ממשיכים לשלב ב' - 4 מגדלים נוספים שייצרו יחד שכונה שלמה חדשה עם חווית מגורים מלאה, דירות ברמה גבוהה, שטחים ציבוריים מפנקים המספקים חיי קהילה ואיכות חיים גבוהה ברמת השרון""

שיתוף הכתבה

חברת אאורה   הודיעה השבוע (ב' 16/5) על תחילת שיווק שלב ב' של פרויקט התחדשות עירונית בפרויקט הדגל שלה ברמת השרון. שלב ב' הוא המשך ל- 2 המגדלים שכבר בבניה בשלבים מתקדמים. השיווק של שלב ב' כולל כאמור 4 מגדלים בני 19 קומות הפרויקט ממוקם בשכונת מורשה המתחדשת. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות של 3, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטאוזים ופנטאוזים במחירים של החל מ-2.49 מיליון ש"ח.

סה"כ בשכונה יהיו 6 מגדלים בני 19 קומות, בסה"כ 687 יח"ד. עם תמהיל דירות רחב של 6-3 ח' דירות גן ופנטהאוזים.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: " פרויקט הדגל שלנו ברמת השרון, שאת שלב ב' של השיווק שלו אנו משיקים היום, מביא בשורה אמיתית לפיתוח אזורי ברמה גבוהה, בניינים חדשים, יוקרתיים, בשכונה חדשה ומפנקת ולצד זה המשך חוויה של הקסם שיש ברמת השרון. זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות ולזוגות צעירים לחזור לעיר שהם אוהבים ולהנות משכונה חדשה באיכות בנייה וביצוע ברמות הגבוהות בישראל. שילוב מנצח של שכונה חדשה, במיקום מרכזי, מרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים וממרכזי בילוי ופנאי"

הפרויקט ממוקם באחת השכונות המבוקשות המתחדשות בעיר, שכונת מורשה, בקרבה לכבישים 4 ו-5 ויכיל בנוסף קומת מסחר, מבנה ציבורי, מוסדות חינוך ואמנות ושטחים ירוקים במרכז השכונה. הפרויקט נמצא במרחק קרוב מאוד לבתי הספר המשובחים של רמת השרון (בי"ס דבורה עומר החדש, תיכון רוטנברג בעל מוניטין של מצוינות, ביה"ס רמה למחוננים, בי"ס למוסיקה רימון והמדרשה לאמנות העתידה לקום בקרוב),השכונה מוקפת שטחים פתוחים ותכלול גינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה. בסמוך לשכונה נפתח לאחרונה המחלף החדש של מורשה ובכך השכונה הופכת לנגישה לכביש 4 ולכביש 5.

את השכונה כולה תכננו ועיצבו כנען שנהב אדריכלים , מהמשרדים המובילים בישראל, המתמחים גם בפרויקטים של התחדשות עירונית תוך תכנון חדשני, ירוק וחכם של שכונת מגורים.

אאורה ישראל הינה חברה ציבורית ויזמית המתמחה בבנייה למגורים ומובילה את תחום ההתחדשות העירונית בערים מבוקשות בישראל. נכון להודעה זו, אאורה מקדמת למעלה מ-50 פרויקטים הכוללים כ-23,733 יח"ד. מתוך סך כל הפרויקטים, 39 פרויקטים הינם בתחום ההתחדשות העירונית אשר במסגרתם תבנה החברה כ-18,889 יח"ד. במסגרת פרויקטים למגורים אותם החברה יוזמת או מקימה, מתוכננים להיבנות מתחמים מסחריים שהיקפם הכולל עומד על כ-35,000 מ"ר.

לפרטים נוספים על פרויקט אאורה רמת השרון שלב ב', לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב אטרקצ'יאאורה ישראלהתחדשות עירונית רמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...