רכישה ראשונה של קרן ההשקעות ארגיס: מגרש לדיור שיתופי בספרד ב-150 מיליון שקל

המגרש הוא בשטח של 18.5 אלף מ"ר ונמצא בצפון מדריד,שעליו תקים פרויקט דיור שיתופי מהגדולים בספרד. בקרקע ייבנו מאות דירות להשכרה לטווח בינוני בשטח של כ-21.7 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
מייסד ארגיס אלחנדרו שובקס על רקע ספרד (יח"צ)מייסד ארגיס אלחנדרו שובקס על רקע ספרד (יח"צ)

קרן ארגיס, המתמחה בהשקעות בנדל"ן בספרד ובבעלות אלחנדרו שובקס, מדווחת  על רכישה ראשונה במסגרת הקרן החדשה שלה, שתתמקד בייזום פרויקטי מגורים אלטרנטיביים.

ארגיס רכשה מגרש בשטח של 18.5 אלף מ"ר בצפון מדריד, שעליו תקים פרויקט דיור שיתופי מהגדולים בספרד, בהשקעה כוללת של כ-150 מיליון שקל. עלות רכישת הקרקע מוערכת ב-31 מיליון שקל.

הקרקע נרכשה מחברה ספרדית שנמצאת בשלבים סופיים של הליכי פשיטת רגל. כיום כוללת הקרקע מבנה תעשייתי בשטח בנוי של כ-12.9 אלף מ"ר, שייהרס ובמקומו ייבנו מאות דירות להשכרה לטווח בינוני במודל של דיור שיתופי, בשטח של כ-21.7 אלף מ"ר. בנוסף ארגיס מקימה כיום באזור צפון מדריד פרויקט נוסף של דיור שיתופי, עם כ-700 דירות למכירה, ואילו הפרויקט החדש מיועד להשכרה. הדיור השיתופי הוא מעין חלל עבודה למגורים קהילתיים שבהם הדיירים חולקים חללים משותפים.

הפרויקטים יכללו שני סוגי נכסים: דירות במודל דיור משותף הכולל יחידות דיור עם חדר שינה, שירותים ואמבטיה, עם שטחים ציבוריים נרחבים הכוללים מטבחים, שטחי עבודה ציבוריים, בריכה, חדר כושר וכדומה. הסוג השני של הנכסים יהיה דירות להשכרה לטווח בינוני הכוללות את כל השירותים בתוך הדירה.

שובקס הקים ב-2015 את ארגיס, המתמחה בפיתוח וניהול פתרונות מגורים אלטרנטיביים בספרד.

לארגיס ליבינג, חברת הפיתוח היזמי של ארגיס, למעלה מ-1,000 יחידות דיור בשלבי הקמה שונים במדריד והיא אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות בספרד. כמו כן, ארגיס מקימה בימים אלה בצפון מדריד קומפלקס שיכלול 708 לופטים וצפוי להיות אחד הפרויקטים הגדולים מסוג זה במדינה. לדברי החברה,  בבעלותה למעלה מ-200 מיטות בפרויקטי קו-ליבינג (דיור שיתופי) במדריד ומלגה, תחת המותג FLIPCO, מה שהופך אותה לשחקנית השנייה בגודלה בשוק הקו-ליבינג בספרד, לדברי החברה.

לדברי אלחנדרו שובקס, מייסד קרן ארגיס: "שוק הקו-ליבינג (הדיור השיתופי) בספרד מאופיין בביקוש גבוה מאוד ובהיצע נמוך, כאשר למרות מגיפת הקורונה לא חלה ירידה בביקושים לבנייה חדשה בתחום זה. הביקוש לקו-ליבינג הוא חלק מהפריחה של פתרונות דיור אלטרנטיביים באירופה בכלל, ובספרד בפרט, בשנים האחרונות. ארגיס מיצבה את עצמה כשחקנית מובילה בשוק הספרדי בתחום צומח זה".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דיור שיתופיארגיסאלחנדרו שובקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...