תפקיד חדש בסופרין: אורי רוזין מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצה

בתפקיד האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי בחברת נתיב פיתוח והקים את תחום ההתחדשות העירונית בחברה; במסגרת תפקידו בקבוצת סופרין יפתח את עסקי הקבוצה ויפעל להרחבת הפעילות, בכל מגזרי הפעילות של החברה

שיתוף הכתבה
אורי רוזין (אלירן אביטל)אורי רוזין (אלירן אביטל)

סופרין , בבעלות צחי וליאון סופרין, הודיעה הבוקר כי אורי רוזין מונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצה. מדובר בתפקיד חדש בחברה. רוזין הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ושמאי מקרקעין זה 20 שנה.   

רוזין היה בתחילת דרכו שמאי של חברת בזק במשך 5 שנים. בין החברות הבולטות שבהן עסק במגוון תפקידים קודמים בתחום הפיתוח העסקי ניתן למנות את חברת אשדר , חברת מנרב ובתפקיד האחרון שימש כמנהל פיתוח עסקי בחברת נתיב פיתוח והקים את תחום ההתחדשות העירונית בחברה.

רוזין הוא תושב הרצליה, בן 46 ונשוי פלוס 3 ילדים. במסגרת תפקידו בקבוצת סופרין יפתח את עסקי הקבוצה ויפעל להרחבת הפעילות, בכל מגזרי פעילות של החברה.

קבוצת סופרין עוסקת בייזום, ניהול והקמה של נכסים מניבים ופרויקטים נדל"ניים למגורים, התחדשות עירונית , משרדים, מסחר ולוגיסטיקה ויזמה מספר רב של פרויקטים ברחבי הארץ הן במסגרת ארגון, ניהול וליווי של קבוצות רכישה והן באופן יזמי.  בין הפרויקטים  East& TLV    בנחלת יצחק בת"א, ONYX בסביון  ועוד. הקבוצה הוקמה ב 2009 ע״י ליאון וצחי סופרין , הונפקה בנובמבר האחרון בבורסה לניירות עריך בתל אביב.

אורי רוזין מסר בעקבות המינוי: "אני שמח ומתרגש להתחיל עבודה במקום כמו קבוצת סופרין ומחכה בקוצר רוח לאתגר של הגדלת הפעילות ופיתוח החברה "


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סופריןמינוייםאורי רוזין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...