מטרופוליס פתחה סניף בשכונת קריית אליעזר בחיפה לקידום פרויקט שבו יפונו כ-600 דירות ישנות

במקום הבניינים הישנים ייבנו אלפי יח"ד; בשבועות האחרונים קיימה החברה מספר רב של כנסים לטובת גיבוש ארבעת המתחמים

שיתוף הכתבה
חיפה (שאטרסטוק)חיפה (שאטרסטוק)

חברת מטרופוליס מקדמת פרויקט פינוי בינוי ענק בשכונת קריית אליעזר שבחיפה. על פי התוכנית ייהרסו בנייני רכבת רבים הכוללים כ-600 דירות ישנות, חלקם במצב רעוע ומתפורר, אשר נבנו לפני למעלה מחמישים שנה. במקומם, ייבנו בניינים חדשים ומודרניים, שטחים ירוקים נרחבים ומבני ציבור לרווחת תושבי השכונה, אשר יהוו שיפור משמעותי לשכונה כולה.

בשבועות האחרונים קיימה החברה מספר רב של כנסים לטובת גיבוש ארבעת המתחמים. לנוחות הדיירים, פתחה החברה סניף בשכונה שאליו מוזמנים בעלי הדירות להגיע לטובת קבלת פרטים וכל מידע נוסף שהם זקוקים לו לקידום הפרויקט.

לדברי אודי בלום, מנכ"ל חברת מטרופוליס "עם ניסיון רב של תכנון וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים של התחדשות עירונית במרכז הארץ, אנחנו שמחים להגיע גם לחיפה. במשך כ-3 שנים בחנו את הפוטנציאל של הפרויקט הזה, ואנו מאמינים שהוא טומן בחובו הזדמנות אמיתית לחידוש נרחב של כל האזור, שכן מדובר בפרויקט בסדר גודל אדיר אשר ישפיע על קריית אליעזר כולה וימצב אותה כשכונה איכותית ויוקרתית בעיר. פרויקטים מסוג זה תואמים את המדיניות הרווחת היום במנהל התכנון, הרשות להתחדשות עירונית וראשי העיריות לפיתוח של מתחמים, תוך מתן מענה לא רק ברמת הבניין הבודד אלא ברמה כוללת של מתחם ושכונה. אנחנו בטוחים שהמשך שיתוף הפעולה עם בעלי הדירות ועם גורמי התכנון בעירייה נצליח לקדם את הפרויקט לטובת בעלי הדירות והעיר חיפה".

חברת מטרופוליס היא חברה גדולה בהתחדשות עירונית וביזמות האורבנית בישראל. מטרופוליס מקדמת כיום ביצוע, תכנון ורישוי של כ-40 פרויקטים במתחמי פינוי בינוי ותמ"א 38/2, כאשר עיקר פעילותה של החברה במרכז הארץ. עד כה מסרה החברה כ-750 יח"ד ובשנים הקרובות, צפויה החברה לעסוק בהקמתן של למעלה מ-6,000 יח"ד, בתל אביב, גבעתיים, הרצליה, אור יהודה, רחובות ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מטרופוליסאודי בלוםפינוי בינוי חיפהקריית אליעזר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...