לפני שלב הביצוע: הנחת אבן הפינה למגדל הראשון בפרוייקט פינוי בינוי הגדול בשדרות הרצל בירושלים

אבן הפינה שהונחה היא היסוד למגדל הראשון שייבנה, שיכיל 49 יחידות דיור, בנות 3,4,5 חדרים, ויאכלס את הדיירים שיפונו מהבניינים הישנים; לאחר שיעברו לבנין החדש, יהרסו המבנים הישנים, ובמקומם יבנו שני המגדלים הנוספים

שיתוף הכתבה

פרוייקט לב הכרם, פרוייקט פינוי-בינוי הגדול בשדרות הרצל 116 בירושלים דוהר קדימה, ביום חמישי בחול המועד פסח התקיים אירוע הנחת אבן הפינה לבניין הראשון שייבנה בפרוייקט, בהשתתפות הדיירים ואורחי כבוד. האירוע התקיים בשטח הריק בו עמד בניין 116, אשר לכבוד האירוע קושט בדשא ובבלונים. את האירוע הנחתה העיתונאית אמילי אמרוסי.

שכונת בית הכרם חוגגת מאה שנים, מאז הוקמה בידי בני העלייה השנייה, ובימים אלה היא מחדשת את פניה, כדי להמשיך להיות אטרקטיבית, נוחה ומתקדמת לתושביה. אבן הפינה שהונחה היא היסוד למגדל הראשון שייבנה, שיכיל 49 יחידות דיור, בנות 3,4,5 חדרים, ויאכלס את הדיירים שיפונו מהבניינים הישנים. לאחר שיעברו לבנין החדש, יהרסו המבנים הישנים, ובמקומם יבנו שני המגדלים הנוספים. בסך הכל, המגדלים החדשים במתחם יאכלסו 230 יחידות דיור חדשות, וכן פארק חדש וגדול בלב השכונה. הפרוייקט מקודם ומבוצע על ידי חברת "הוד הבירה" מקבוצת בינה.

הדירות מתוכננות בסטנדרט גבוה, ממוזגות באופן מלא, עם חימום חשמלי, עם מרפסות הצופות ליער ירושלים או לשדרות הרצל. ולרשות הדיירים תהיה בתחתית המגדלים בריכה, ספא, חדר כושר, חדר ישיבות ולובי גדול ושדרה מסחרית פעילה על שדרות הרצל. הפרוייקט בתכנונו של משרד אדריכלים ביטמן בן צור ושל משרד האדריכלים קולקר אפשטיין בניצוחו של האדריכל רנדי אפשטיין.

הפרויקט הזה הינו חלק מתמהיל הבנייה של ירושלים סביב ההתפתחות של הרכבת הקלה בעיר. מהנדס העיר יואל אבן, הסביר בינואר האחרון את הרציונאל בכנס שולחן עגול של מרכז הנדל"ן :  "זאת העיר המודרנית מבחינתנו, גם עולים לגובה בבנייה, וגם בתוך הפרויקט מייצרים תעסוקה, מלונאות, גני ילדים, מעונות יום, אנחנו רוצים גם בעתיד להכניס בתי ספר לפרויקטים ככל ומשרד החינוך יתקצב את זה, ככה נראית עיר מבחינתנו".

חזי בינה, מנכ"ל קבוצת החברות היזמיות הוד הבירה המבצעת את הפרוייקט, אמר בנאומו: "ירושלים משנה פניה, ופרוייקט "לב הכרם" יצעיר את שכונות יפה נוף ובית הכרם, יאפשר רמת מגורים גבוהה יותר לדיירים הוותיקים, וימשוך משפחות הרוצות לגור מול בית הספר זיו. הבניינים בסטנדרט מגורים שלא נראה עד היום בירושלים".

יו"ר ועד הדיירים מר מרצ'ל סלומון נאם באירוע ואמר: "אנחנו שמחים לראות שכל היגיעה, המאמצים והבירוקרטיה של כל הדיירים ביחד מביאים אותנו לרגע הזה. תכניות המתחם החדש נראות נפלא ופנינו לאכלוס המתוכנן עוד שנתיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונת בית הכרם בירושליםיואל אבןירושליםקולקר אפשטיין אדריכלים בע"מפינוי בינוי בית הכרםמרצ'ל סלומוןחזי בינהביטמן בן צורהוד הבירה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...