מנכ"ל חדש לחברת ההשקעות מישורים נדל"ן: אלון וקסמן; מה השכר הצפוי לו?

שכרו של המנכ"ל החדש יהיה 90 אלף בחודש ללא הוצאות רכב. במישורים הסבירו את הבחירה בוקסמן מהטעמים הבאים: הוא מתאים למלא את תפקיד מנכ"ל החברה בין היתר בשל השכלתו, כישוריו וניסיונו המקצועי. כמו כן תנאיו טובים לחברה מתנאי ההעסקה של המנכ"ל היוצא

שיתוף הכתבה
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים הנכנס (ליאת פדרמן)אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים הנכנס (ליאת פדרמן)

היום הודיעה מישורים לבורסה כי  דירקטוריון החברה החליט שאלון וקסמן ימונה למנכ"ל החברה. זאת לאחר סיום כהונתו של  דניאל לבנטל בתפקיד, בהתאם להודעה שפורסמה בחודש מרץ השנה. מינויו של  וקסמן למנכ"ל החברה יחל מיום 10 במאי 2022 ושכרו החודשי יעמוד על 90 אלף שקל  ללא הוצאות רכב.

תקופת ההעסקה שנקבעה היא בלתי מוגבלת; כל אחד מנציגי החברה והמנכ"ל יהיו רשאים להביא את הסכם העסקה לכדי סיום בכל עת, ומכל סיבה, בכפוף למתן הודעה מוקדמת.

מענק ארוך טווח  של עד שלוש משכורות יינתן בשיקול דעת ועדת התגמול והדירקטוריון. עם זאת אם וקסמן יכהן כדירקטור בחברה הבת .Inc Investments Skyline  או בחברות בנות נוספות של החברה, הוא לא יהיה זכאי לגמול נוסף.

מישורים מנמקת את בחירתו של וקסמן כמנכ"ל מהטעמים הבאים: מר וקסמן מתאים למלא את תפקיד מנכ"ל החברה בין היתר בשל השכלתו, כישוריו וניסיונו המקצועי. כמו כן תנאיו טובים לחברה מתנאי ההעסקה של המנכ"ל היוצא לבנטל, שמספק לחברה שירותי ניהול תמורת 99 אלף שקל בתוספת מע"מ לחודש לא כולל הוצאות רכב

עוד ציינו במישורים כי "באישור תנאי הכהונה, ועדת התגמול והדירקטוריון שקלו את הצורך בגיוס מנכ"ל מתאים בעל כישורים, ידע וניסיון; את מידת האחריות המוטלת על המנכ"ל; את השינויים שחלו בפעילות החברה והאתגרים הניצבים בפניה והגיעו למסקנה כי תנאי הכהונה של מר וקסמן הולמים את היקף ומורכבות התפקיד, כמו גם האחריות הרבה המוטלת על מר וקסמן בתפקידו כמנכ"ל החברה, הינם תואמים את מדיניות התגמול וסבירים בנסיבות העניין".

בתפקידיו הקודמים כיהן וקסמן כסמנכ"ל תחום נדל"ן של חברת כלל ביטוח. שם היה אחראי על רכישה וניהול של פורטפוליו נדל"ן מגוון, בישראל וחו"ל, בהיקף של כ-6 מיליארד שקל.

בלאומי ניהל פעילות נדל"ן במזרח ובמרכז אירופה עבור קרן אירופאית בהיקף של כ-11 מיליארד אירו ולפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי של גזית גלוב ישראל.

מישורים עוסקת בהשקעות נדל"ן מניב כשמרבית פעילותה מתרכזת בתחום המשרדים בישראל ובתחום המרכזים המסחריים הפתוחים בארה"ב. לחברה אסטרטגיה מוצהרת הכוללת איתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה , אכלוס מלא של הנכסים ובהמשך, לאחר מיצוי פוטנציאל ההשבחה, מכירה של הנכסים והשקעה בנכסים חדשים.

וקסמן מסר לתקשורת: "אני מודה לדירקטוריון החברה על האמון ושמח על ההזדמנות להוביל חברה מובילה בתחום הנדל"ן. בכוונתנו להמשיך ולפתח את פעילות החברה בהתאם לאסטרטגיה שלה ולהביא לפתיחת שווקים נוספים, תוך המשך הרחבת פעילותה בישראל ובארה"ב".

אמיר תמרי, יו"ר דירקטוריון מישורים, הוסיף: "הרקע המקצועי של אלון מגוון ומהווה נכס למישורים אשר נמצאת בתקופת צמיחה. מישורים כיום היא חברה חזקה ובריאה אשר נהנית מאיתנות פיננסית והזדמנויות צמיחה רבות בפעילותה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםדניאל לבנטלאלון וקסמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...