כלל ביטוח רוכשת מתדהר 50% ממגדל משרדים ב-120 מיליון שקל

רוכשת 50% מהזכויות במגדל העסקים Studio Tower שנבנה במתחם העסקים BBC בבני ברק • המגדל מותאם במיוחד לקהילת התכנון והבנייה

שיתוף הכתבה
רמת גןרמת גן

שיתוף פעולה נוסף בתחום הנדל"ן המניב בין כלל ביטוח ופיננסים לקבוצת  תדהר . קבוצת הביטוח רוכשת מחברת הנדל"ן 50% מהזכויות במגדל העסקים Studio Tower שנבנה במתחם העסקים BBC בבני ברק תמורת כ-120 מיליון שקל - ומצטרפת כשותפה בפרויקט. המגדל נמצא כיום בשלבי הקמה וצפוי להתאכלס בסוף 2020.

מגדל המשרדים שתוכנן על ידי האדריכל משה צור, צפוי להתנשא לגובה של 16 קומות בשטח של כ-20,000 מ"ר, כאשר שטחה של כל קומת משרדים במגדל צפוי לעמוד על כ-1,300 מ"ר, קומת קרקע אשר תשמש כקומת מסחר בשטח של כ-1,300 מ"ר, ו-5 מפלסי חניה תת קרקעיים.

קבוצת תדהר וכלל ביטוח כבר שיתפו פעולה בעבר בפרויקט מגדל השחר בגבעתיים, כאשר כלל ביטוח רכשה 20 קומות משרדים במגדל.

תדהר מדווחת כי בין החברות השוכרות במגדל נמנית חברת וקסמן גוברין גבע העוסקת בניהול פרויקטים ופיקוח הנדסי, אשר שכרה את שתי הקומות העליונות במגדל ותעתיק אליהן את משרדי החברה. כמו כן קבוצת תדהר עתידה לשכור קומה שלמה במגדל עבור מחלקת התכנון.

יוסי דורי, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ומנכ"ל כנ"ף: "אני מברך על המשך שיתוף הפעולה ארוך השנים שלנו עם תדהר , עסקה זו היא המשך יישום האסטרטגיה שלנו לרכוש ולצבור נכסים איכותיים ותזרימיים בתיקי העמיתים והנוסטרו".

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר : "פרויקט סטודיו טאוור הינו מגדל המתכננים הראשון בישראל המותאם במיוחד עבור קהילת התכנון והבנייה – מהנדסים, אדריכלים יועצים וכיוב', ולרכז פעילות בתחומי הנדל"ן והתשתיות. קונספט המגדל יאפשר שיטת ניהול פרויקטים חדשנית באמצעות קומות עבודה שיתופיות המיועדת לבניית צוותי עבודה מולטי-דיסציפלינאריים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Studio Towerכלל ביטוחקבוצת תדהראדריכל משה צוריוסי דוריאודי שרביט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...