הכשרת הישוב מוכרת את שתי הקומות האחרונות במגדל על שמה

החברה מוכרת תמורת 56 מיליון שקל זכויות בשתי קומות במגדל הכשרה בקמפוס BBS בבני ברק. שתי הקומות הללו מהוות את יתרת אחזקותיה של החברה במגדל

שיתוף הכתבה
מתחם BBC בני ברק (שאטרסטוק)מתחם BBC בני ברק (שאטרסטוק)

הבוקר דיווחה חברת הכשרת הישוב, בבעלות עופר נמרודי,  לרשות ני"ע על התקשרות עם חברה (שאינה קשורה לבעלי השליטה) למכירת זכויות בשתי קומות במגדל הכשרת הישוב בקמפוס BBS בבני ברק ובעוד 16 מקומות חניה במתחם. שתי הקומות הללו מהוות את יתרת אחזקותיה במגדל. הרוכשת תשלם עבור שתי הקומות לא פחות מ-56 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

15% הראשונים מהתמורה ישולמו במעמד ההסכם במזומן ו-15% נוספים לאחר שבוע והיתרה של 70% תוך 90 ממועד החתימה.הנהלת החברה מעריכה שהיא צפויה בעקבות העסקה לכלול בדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2022 רווח נקי בסך של כ 13 מיליון שקל זאת על רקע דוחות חיוביים שפרסמה היום לשנת 2021, שלפיהם הרווח הנקי של החברה טיפס למעל 400 מיליון שקל.

מגדל הכשרת הישוב מגיע לגובה 40 קומות ונראה מנקודות רבות בעיר. הוא נמצא ברחוב ז'בוטינסקי, קרוב לכבישים ראשיים כמו כביש 4, כביש 5 ונתיבי איילון. כמו כן, צמוד אליו תפעל בעתיד תחנת הרכבת הקלה של 'הקו האדום'. בשנה שעברה שילם בנק ירושלים על שכירות של 500 מ"ר במגדל 12 מיליון שקל ל-15 שנים.

מתחם הכשרת הישוב ב BBC-כולל 3 מגדלים. הראשון הוא מגדל הכשרת הישוב המתנשא כאמור לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס, השני הוא מגדל שבעת הכוכבים הצפוי להיות הגבוה באזור ויתנשא לגובה של 52 קומות והשלישי – קומפלקס רפואי מודרני בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, מעבדות וקליניקות פרטיות.

BBC - בני ברק ביזנס סנטר הוא מרכז עסקים הנבנה באזור התעשייה הצפוני של בני ברק, סמוך לשכונת תל גיבורים. המרכז מוקם בין צירי התנועה העיקריים באזור - ציר ז'בוטינסקי, דרך אם המושבות, דרך מבצע קדש ורחוב בן-גוריון, החוצץ בין רמת גן ובני ברק. מלבד מגדל הכשרת הישוב במתחם גם מגדלי ב.ס.ר , אפי קונקורד, צ'מפיון מוטורס ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובמתחם BBCמגדל הכשרת הישובבני ברק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...