לודז'יה רוטקס השקעות רוכשת 75 יח"ד בקונטיקט תמורת כ־10.6 מיליון דולר

הנכס נמצא ב-West Haven אשר נמצאת במחוז ניו הייבן שבדרום המדינה; שטח הנכס הוא 6.8 דונם; עם השלמת העסקה לחברה יהיו 308 יח"ד במדינה קונטיקט

שיתוף הכתבה
נדל"ן בארה"ב, שאטרקסטוקנדל"ן בארה"ב, שאטרקסטוק

 

חברת לודז'יה רוטקס השקעות הודיעה לבורסה בתל אביב על כך שחברת בת המוחזקת על ידיה בהיקף של 80% הגיעה להסכם עם חברה צד ג' לרכישת נכס נדל"ן במדינת קונטיקט בארה"ב. הנכס כולל 75 יח"ד ומשתרע על שטח של כ־6.8 דונם ב-West Haven אשר נמצאת במחוז ניו הייבן שבדרום המדינה. הרוכשת תשלם סכום של 10.6 מיליון דולר על הנכס. 

התמורה תשולם בשני תשלומים: תשלום ראשון על סך 300 אלף דולר במועד החתימה על הסכם הרכישה אשר יופקדו בחשבון נאמנות לפיקדון וישמש כפיצוי למוכר בגין הפרת התחייבויות הרוכשת. יתרת התמורה, בסך 10.3 מיליון דולר, תשולם למוכר במועד ההשלמה בהתקיים התנאים המפורטים בהסכם הרכישה )בין יתר התנאים: העברת הבעלות על הנכס הנקי מכל שעבוד).

מועד ההשלמה נקבע ליום 7 ביוני 2022, והוא ניתן להארכה של חודש ימים, בהתאם להחלטת הרוכשת. ככל שהרוכשת תחליט כאמור, היא תהייה מחויבת להפקיד בחשבון הנאמנות, סך של 50 אלף דולר מתוך סך התמורה. הסכום הנוסף כאמור לא יוחזר לרוכשת גם במקרה של ביטול ההסכם.

לשם רכישת הנכס, בכוונת הרוכשת ליטול מימון בנקאי, בהיקף של כ-8.5 מיליון דולר, בריבית שנתית בטווח של כ-4.5%. יתרת התמורה תמומן מהונה העצמי של הרוכשת. נכון למועד דוח זה, שיעור התפוסה של יחידות הדיור בנכס עומד על כ-96% ,לתקופות שכירות של עד שנה. דמי השכירות השנתיים המצטברים עומדים על סך של כ- 960 אלפי דולר. משקף ה-NOI הכולל מהנכס תשואה של כ-5.5% על עלות הרכישה. עם השלמת העסקה, מספר יחידות הדיור בבעלות הרוכשת במדינת קונטיקט בארה"ב תעמוד על 308 יח"ד. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארה"בקונטיקטחברת לודז'ה רוטקס השקעותלודז'ה רוטקס השקעותWest Haven
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...