אקרו רכשה 50 אלף מ"ר באזור פלורנטין להקמת מתחם מגורים ותעסוקה

החברה רכשה כ-55% מקרקע בת 6.3 דונם בפינת הרחובות שניצלר ואליפלט בתל אביב ומתכוונת להתקשר עם בעלי זכויות נוספים במתחם לרכישת חלקים נוספים. מחיר הרכישה משקף למתחם בשלמותו יותר מ-300 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אקרו זיו יעקובי, על רקע הדמיית הפרויקט ברח' שניצלר ת"א (צילום: אלכס פרגמנט; הדמיה: שר אדריכלים)מנכ"ל אקרו זיו יעקובי, על רקע הדמיית הפרויקט ברח' שניצלר ת"א (צילום: אלכס פרגמנט; הדמיה: שר אדריכלים)

קבוצת אקרו הודיעה הבוקר כי תקים פרויקט תעסוקה ומגורים חדש בפינת הרחובות שניצלר ואליפלט בתל אביב. בשלב זה החברה קנתה ממוכרים פרטיים כ-55% מקרקע בת 6.3 דונם ומתכוונת להתקשר בעסקאות גם עם בעלי המגרש הנוספים. מחיר הרכישה משקף למתחם בשלמות סכום של למעלה מ-300 מיליון שקל.

עוד הודיעה הקבוצה שתקדם תב"ע עפ"י תכנית המאפשרת הקמת פרויקט משולב לתעסוקה, מגורים ומסחר. הפרויקט יכלול שני מגדלים, בני 27 ו-29 קומות,  על פני שטח כולל של כ-50,000 מ"ר ברוטו, לפי החלוקה הבאה: כ-25,000 מ"ר לתעסוקה, 700 מ"ר מסחר וכ-210 יחידות דיור בהיקף של 21,000 מ"ר. בנוסף, יתוכננו גם שטחי ציבור בהיקף של כ-5,000 מ"ר, אשר יימסרו לעירית תל אביב-יפו. על תכנון הפרויקט אמון משרד אבנר ישר.

הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות שניצלר ואליפלט בתל אביב, בסמיכות לשכונת פלורנטין ומתחם נגה. מדובר באזור השופע במעצבי אופנה, בוטיקים, מסעדות ובתי קפה פופולריים. בעבר הקימה אקרו בקרבת מקום את פרויקט NOYA, מתחם מגורים ולייף סטייל שכולל 6 בניינים ומבנים לשימור.

לדברי זיו יעקובי, מנכ"ל קבוצת אקרו : "אקרו מעמיקה את אחיזתה במתחמים משמעותיים בדרום תל אביב אשר מאופיינים בעירוב שימושים. מדובר בחטיבת קרקע ייחודית, הן מבחינת גודלה והן בעצימות הבניה שלה. בכוונתנו להקים פרויקט ייחודי שייעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויהווה מוקד תעסוקה, מסחר ומגורים משמעותי באזור, שייתן מענה לביקושים הגוברים בתחומים אלה".

לקבוצת אקרו , בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, צבר של כ-60 פרויקטים, והיא מתעתדת להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים. מרבית הפרויקטים של החברה הם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב.

בתחילת חודש מרץ הצטרפה הקבוצה לבורסה בתל אביב. החברה גייסה בהנפקה סכום של כחצי מיליארד שקל, לפי שווי של כ-4 מיליארד שקל, ובכך לדבריה הפכה לחברה הגדולה ביותר שנרשמה בבורסה מאז פברואר 2018.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישר אדריכליםתל אביבאקרו נדל"ןפלורנטיןמתחם נוגה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...