קבוצת חג'ג' רוכשת קרקע ב־392 מיליון שקל מצפון לשדה דוב בת"א

המוכרים: נכסים ובניין באמצעות חברת הבת נווה-גד בניין ופיתוח • המיקום: צפון מערב תל אביב בצמוד לשדה דוב • זכויות הפיתוח: כ-140 יחידות דיור על בסיס התב"ע הקיימת, עם צפי להגדלת הזכויות, בעקבות השינויים הצפויים בתוכניות המפורטות של שדה דוב

שיתוף הכתבה
האחים עידו וצחי חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (שי תמיר)האחים עידו וצחי חג'ג', בעלי קבוצת חג'ג' (שי תמיר)

קבוצת חג'ג' הודיעה היום לבורסה לניירות ערך, כי חברת בת שלה המוחזקת על ידה בבעלות מלאה, זכתה במכרז לרכישת קרקעות בשטח של כ־14 דונם בצפון מערב תל אביב, בסמוך למלון מנדרין ולחוף הצוק. מדובר ב-52 אחוז מתוך 27.2 דונם, כשהיתרה מוחזקת על ידי חברת אקרו . החברה תשלם על העסקה כ־392 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

הקרקעות שנרכשו הן חלק מתוכנית תא/3700 בשטח של 1,900 דונם, אשר אושרה בשנת 2015. התוכנית, הממוקמת מצפון לשדה דב, מחלקת את השטח לחמישה מתחמי משנה, וכוללת כ-13,000 יחידות דיור ו-147,000 מ"ר תעסוקה, 68,000 מ"ר מסחר ו-60,000 מ"ר מלונאות. 

החלק שנרכש כעת על ידי קבוצת חג'ג' צפוי להקנות לה במצב הנוכחי זכויות לבניית כ-140 יחידות דיור על בסיס התב"ע הקיימת, אולם, בעקבות תוכנית שדה דב העירייה החליטה לקדם תוכנית נוספת להשבחה משמעותית של הזכויות במתחם. החברה רוכשת את הקרקעות מחברת נכסים ובניין באממעות חברת הבת נווה-גד בניין ופיתוח וכפוף לאישור דירקטוריון נווה- גד

בעקבות פינוי שדה דב במאי 2021 החליטה עיריית תל אביב לקדם במתחמי המשנה של תא/3700 תוכניות מפורטות לתכנון חדש, בין היתר משום שפינוי השדה מאפשר להגביה ולהגדיל באופן משמעותי את מספר הדירות וזכויות הבנייה בשטח התוכנית. לאחר סיום התהליך, צפויה לקבל קבוצת חג'ג' זכויות לבנייה בקרבת החוף, בהתאם למיקומן הנוכחי של הקרקעות אותן רכשה תוך הגדלה משמעותית של כמות היחידות.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "אנחנו ממשיכים בתהליך הגדילה והרחבת הפרוטפוליו הייחודי שלנו, שכולל קרקעות ופרויקטים במיקומים המבוקשים ביותר. אנו בטוחים כי פרויקט במיקום כזה, בקו ראשון לים, יהיה תוספת מדהימה לפרויקטים האייקוניים של החברה. הזכייה במכרז היא הצלחה, ועמידה במחויבותנו להיות מובילי שוק בתחום הנדל"ן בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת חג'ג'שדה דובבורסה לניירות ערךנווה-גד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...