שפונדר פדלון מקדמת פרויקט פינוי בינוי בן מאות דירות בקריית ים

176 הדירות הקיימות באזור יורחבו ב-12 מ"ר נוספים. כמו כן יוקמו 5-4.5 דירות חדשות לכל דירה. דירות התמורה לבעלים יהיו גבוהות בשתי קומות מגורים מהדירות הנוכחיות

שיתוף הכתבה
כנס דיירים, קריית ים. צילום: ליאן ליבוביץ'כנס דיירים, קריית ים. צילום: ליאן ליבוביץ'

שפונדר פדלון ,  קבוצת הנדל"ן, תבצע פרויקט פינוי בינוי בן מאות יחידות דיור בשדרות משה שרת בקרית ים. זאת לאחר שנבחרה על ידי נציגות המתחם, בהליך שאותו ניהל בא כוחם של הדיירים עו"ד שי בן-נעים ממשרד לב-קורן, שושני, זיני, בן-נעים – משרד עורכי דין ונוטריונים.

הפרויקט שמקדמת שפונדר פדלון מתוכנן למגרש בן כ-10 דונם, שבו 176 יחידות דיור קיימות הנמצאות בחמישה מבנים ותיקים. בימים אלו מגבשת החברה את נוסח התב"ע הסופי, שלפיה יוקמו 5-4.5 דירות חדשות לכל דירה ותיקה. עוד צפוי הפרויקט לכלול אלפי מ"ר בייעוד מסחר במפלס הקרקע, ושטחים ירוקים נרחבים לטובת הדיירים. במסגרת ההסכם צפוי כל בעל דירה בשטח של 70 מ"ר טיפוסית לקבל תוספת של 12 מ"ר בנוי לדירה, בתוספת 12 מ"ר מרפסת, חניה תת קרקעית ומחסן. כמו כן, דירות התמורה לבעלים יהיו גבוהות בשתי קומות מגורים מהדירות הנוכחיות.

רועי פדלון, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת שפונדר פדלון , אמר כי יתרונה הגדול של החברה הוא היותה חברה מבצעת, מהגדולות והוותיקות בישראל: "החברה בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל ואת רוב הפרויקטים שאנו יוזמים אנו מבצעים בעצמנו. לקרית ים עתיד מבטיח והיא ניצבת בפני תנופת פיתוח תחת הנהגתו של ראש העיר דוד אבן צור, ואנחנו שמחים מאד לקחת בכך חלק".

בא כוחם של הדיירים, עו"ד שי בן נעים, אמר: "אנחנו שמחים להוביל פרויקט פינוי ובינוי עבור בעלי הדירות שבחרו במשרדנו לייצוגם במסירות מזה 4 שנים. במסגרת העשייה הרבה הבטחנו את זכויות הדיירים לאורך כל חיי העסקה באופן מיטבי ובמגבלות העסקה. אנו מקווי םכי הפרויקט ייבנה בהקדם וישפר את חייהם של בעלי הדירות. נמשיך לעמוד לצד מיוצגנו לאורך ההליך כולו".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שפונדר-פדלוןשי בן-נעיםקריית ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...