בוני התיכון מקדמת פרויקט לפינוי בינוי בעיר הרצליה: היקף ההכנסות הצפויות; כ־323 מילון שקל

החברה זכתה במכרז הדיירים בשכונת הרצליה פיתוח • עד כה נחתמו הסכמי פינוי בינוי מול 34% מבעלי הזכויות במתחם • בתוכנית: 108 דירות חדשות לצד שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
העיר הרצליה - אילוסטרציה (שאטרסטוק)העיר הרצליה - אילוסטרציה (שאטרסטוק)

בוני התיכון בבעלותו ובהנהלתו של עמי פרץ, הודיעה היום לבורסה לניירות ערך על זכייתה במכרז דיירים בעיר הרצליה לביצוע פרויקט פינוי בינוי . החברה מעריכה כי היא תכניס מהפרויקט כ־323 מיליון שקל כולל מע"מ. החברה מציינת, כי פרויקט זה מצטרף ל-30 פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית בהיקף של כ-17 אלפי יחידות דיור הנמצאים בשלבי החתמות, תכנון מתקדמים או בניה.

"המתחם ממוקם ברחוב הנשיא יצחק בן צבי 150-142 בהרצליה פיתוח, המתחם משתרע על פני כ-74.2 דונמים ובמסגרתו יפונו 43 דירות ו-13 חנויות הכוללות כ-450 מ"ר מסחרי ובמקומם יבנו, ע"פ תכנון ראשוני רעיוני של החברה ובכפוף לקבלת האישורים הנדרשים, כ-108 דירות חדשות ושטחי מסחר שרובם ימסרו לבעלי החנויות הקיימות במתחם"  החברה מציינת כי למיטב ידיעתה יחידות הדיור והחנויות במתחם הן בבעלות פרטית.

להערכת החברה, "נכון למועד זה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הינו כ-323 מיליון ש"ח כולל מע"מ. הערכות החברה ביחס להכנסות הצפויות חושבו על בסיס תחשיבים פנימיים שנערכו על ידי החברה והמבוססים, בין היתר, על ההנחה כי הפרויקט יכלול כ-7,693 מ"ר בייעוד למגורים למכירה, בהנחה כי מחירי המכירה הממוצעים למ"ר בייעוד למגורים יהיו כ-42 אלפי ש"ח כולל מע"מ.

החברה החלה את החתמות הדיירים על הסכם פינוי בינוי במהלך חודש דצמבר 2021 ועד למועד הדיווח, נחתמו 1 הסכמי פינוי בינוי מחייבים ביחס לפרויקט עם כ-34% מבעלי הזכויות במתחם. הוצאת הפרויקט אל הפועל כפופה, בין היתר, להתקיימות תנאים מתלים ובכללם השלמת החתמת יתר בעלי הזכויות בפרויקט, שינוי תב"ע , הכרזת המתחם כ-"מתחם פינוי בינוי ב-"מסלול מיסוי" בהתאם להוראות חוק הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, תשע"ו-2016 וכן, תנאים נוספים המקובלים בפרויקטים פינוי-בינוי.

מובהר כי על-מנת להוציא את הפרויקט אל הפועל, על-פי נורמות ההתחדשות העירונית המקובלות כיום (הריסה ובניה מחדש),תידרש, כמקובל בפרויקטים מסוג זה, תכנית בסמכות הוועדה המקומית בלבד (לא נדרש אישור ועדה מחוזית היות והמדובר בוועדה מקומית עצמאית מוסמכת). בכוונת החברה לקדם תכנית כאמור על-פי אבני הדרך הקבועות בהסכם פינוי בינוי עם בעלי הזכויות בפרויקט. בהתאם להערכות פנימיות של הנהלת החברה ובכפוף להתקיימות התנאים הנדרשים להוצאת הפרויקט אל הפועל כמפורט בדיווח זה לעיל, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 עד 4.5 שנים ממועד זה"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרצליה פיתוחבוני התיכון התחדשות עירוניתעמי פרץפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...