תוכנית בר לב הופקדה בוועדה המקומית תל אביב. ההכנסות הצפוית של הכשרת הישוב: כ - 183.3 מיליון שקלים

כך דיווחה היום לבורסה חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית יוזמת התוכנית. מגדל בן 24 קומות אשר יכלול 103 יח"ד יקום במקום 32 יח"ד קיימות אשר יפונו, בנוסף לבניין נוסף, שטחי מסחר ומבנה ציבור

שיתוף הכתבה
אלכס מריאש מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית - צילום רובי קסטרואלכס מריאש מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית - צילום רובי קסטרו

הוועדה המקומית בתל אביב אישרה את הפקדת תוכנית בר לב בתל אביב. כך דיווחה היום לבורסה חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית יוזמת התוכנית. מדובר על פרויקט להקמת מגדל בן 24 קומות אשר יכלול 103 יח"ד במקום 32 יח"ד קיימות אשר יפונו. בנוסף, יבנה מבנה מרקמי בין 9 קומות ובמתחם יהיו גם שטחי מסחר של 440 מ"ר כמו גם מבנה ציבור בשטח של 550 מ"ר.   

מתוך היחידות שייבנו במתחם, יישארו ברשות חברת הפרויקט לשיווק ומכירה, 71 דירות וכל שטחי המסחר. יצוין כי שיעור החתימה נכון למועד דוח זה הינו כ- 90% להערכת הנהלת החברה קבלת יתרת החתימות תושלם עד לקבלת ההיתר. החברה מעריכה כי הקמת הפרויקט תחל במהלך שנת 2024, ומעריכה כי היקף ההכנסות הצפוי לחברת הפרויקט ממכירת היחידות המיועדות לשיווק על ידיה יסתכם בסך של כ- 183.3 מיליון שקלים בסך הכול, וכי הרווח הגולמי הצפוי לה מן הפרויקט יהיה בשיעור של כ- 15%.  

אלכס מריאש מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית : "בחודשים האחרונים החברה קידמה במוסדות התכנון מעל ל-5000 יח"ד בפריסה ארצית. מתחם ברלב הינו חלק מפעילות החברה בתל אביב ומצטרף לפרויקטים רבים אותם החברה בונה ומקדמת בעיר בהיקף של מאות יח"ד. בחודשים הקרובים החברה צפויה להתחיל בבניית הפרויקטים ברחובות דה האז וירושלמי. בחודשים האחרונים נציגויות של מתחמים בתל אביב ומחוצה זה בחרו בהכשרת הישוב והחברה פועלת במלוא המרץ לקדם וממש פרויקטים אלו בלוחות זמנים קצרים תוך שמירה קפדנית אחר הסטנדרטים הקפדניים של החברה".  

לפני שבועיים פורסם במרכז הנדל"ן על כך שהוועדה המקומית תל אביב אישרה בהפקדה של תוכנית בית קלקא והמליצה עליה לוועדה המחוזית שביוזמת חברת הכשרת היישוב . הוועדה המקומית צפויה להמליץ על התוכנית, לקראת קידומה בוועדה המחוזית תל אביב. שטחי התוכנית שייכים ברובם לחברת הכשרת היישוב – 63.82%, והיתר לבעלי זכויות נוספים. הכשרת היישוב היא מגישת התוכנית יחד עם חלק מבעלי הזכויות הנוספים, מגישי התוכנית מחזיקים יחד ב-86.82% מהבעלות על הנכסים בתוכנית.  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתל אביבאלכס מריאשהכשרת היישוב התחדשות עירוניתבית קלקאהוועדה המקומית תל אביבתוכנית בר לב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...