שרת הפנים החליטה: ערן ניצן ימונה לראשות הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב

קודם לכן שימש כיו״ר ועדת הותמ״ל וסגן הממונה על התקציבים לנושא הדיור והמקרקעין • היו"ר היוצאת: אדר' דניאלה פוסק פורשת לגמלאות • ערן ניצן: "היכרותי העמוקה לאורך השנים את כלל מערכות הממשלה ושחקני שוק הנדל״ן, יתרמו ליכולתי לממש בהצלחה את מדיניות התכנון במחוז".

שיתוף הכתבה

שרת הפנים איילת שקד הודיעה היום על בחירתו של ערן ניצן (47) לתפקיד יו"ר הוועדה המחוזית תל אביב. המינוי בא לאחר שלפני כשבועיים היו"ר היוצאת של הוועדה אגר' דניאלה פוסק הודיעה על יציאתה לגמלאות. בשבועות האחרונים הועלו מספר שמות המועמדים להחליף את היו"ר היוצאת, בין היתר ערן ניתן ועו"ד מיכה גדרון - מי שהיה בעברו יו"ר ועדת הערר של מחוז ת"א ומשמש כיום כיו"ר ועדת התכנון והבנייה (משותף) של לשכת עורכי הדין. היום הודיעה השרה שקד על מינויו של ערן ניצן לתפקיד הנחשק.

ערן ניצן (47),אב לארבעה, מתגורר בנווה ירק. בוגר תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב ותואר שני במשפטים ללא משפטנים באוניברסיטת בר אילן. בשנים 2017-2020 שימש כציר הכלכלי של משרד האוצר בוושינגטון. לפני כן כיהן כיו״ר ועדת הותמ״ל וסגן הממונה על התקציבים לנושא הדיור והמקרקעין. 

נזכיר כי לצד פרישתה של היו"ר פוסק, פרשה בקיץ האחרון גם אדריכלית ד"ר חוה ארליך מתפקידה כמתכננת מחוז תל אביב. אדריכל ארז בן אליעזר החליף אותה, כפי שפורסם באופן רשמי בתחילת דצמבר האחרון. נציין כי מוקדם יותר מחר צפוי להתקיים דיון במינוי יו"ר לוועדת משנה א' של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

אדר' דניאלה פוסק - יו"ר הוועדה היוצאת (דרור סיתהכל)

שרת הפנים, איילת שקד: "מברכת את ערן ניצן על הצטרפותו לנבחרת. הוועדה המחוזית ת"א היא אחת ועדות החשובות והמרכזיות ביותר ולערן יהיה תפקיד חשוב במאמץ שכבר התחלנו להגדיל את היצע הדירות. מבין עשרות מועמדים ערן נבחר כאיש המקצוע המתאים ביותר עם נסיון שיסייע לו להיכנס במהרה לתפקיד ולהביא הישגים מידיים. מודה לדניאל פוסק על כהונה מוצלחת בת 5 שנים, על שירות מקצועי ומסור ביותר.

יו"ר מטה התכנון הלאומי, שלומי הייזלר: "ערן ניחן ביכולות מקצועיות מחודדות ובניסיון מקצועי עשיר בתחום התכנון והבניה. אני סמוך ובטוח שיכולתיו המיוחדות של ערן יביאו לניצול מקסימאלי של זכויות הבניה במחוז תל אביב, לקיצור לוחות זמנים, לייעול עבודת הועדה המחוזית ולצמצום הבירוקרטיה. אני מאחל לערן הצלחה רבה בתפקידו"

יו"ר הוועדה המחוזית ת"א הנכנס, ערן ניצן: ״ברצוני להודות לשרת הפנים איילת שקד על המינוי. אני משוכנע כי ניסיוני והיכרותי העמוקה לאורך השנים את כלל מערכות הממשלה ושחקני שוק הנדל״ן, יתרמו ליכולתי לממש בהצלחה את מדיניות התכנון במחוז".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איילת שקדהוועדה המחוזית לתכנון בנייה תל אביבשלומי הייזלרערן ניצן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...