לאחר שנתיים וחצי: נעם סלע יו"ר מנהלת ההתחדשות העירונית "כרמים" בפתח תקווה פורש מתפקידו

היעד הבא: סמנכ"ל פיתוח עסקי בזרוע להתחדשות עירונית של קבוצת אביב • המחליף: זהות המחליף תתפרסם בימים הקרובים, לאחר שהמכרז לאיתור המועמדים נסגר היום.

שיתוף הכתבה
נעם סלע, יו"ר מנהלת "כרמים" פתח תקווה היוצא (אלבום אישי)נעם סלע, יו"ר מנהלת "כרמים" פתח תקווה היוצא (אלבום אישי)

החלפת תקפידים במנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה. נעם סלע שהקים וניהל את המנהלת העירונית בשנתיים וחצי האחרונות, הודיע לאחרונה לראש העיר רמי גרינברג על סיום תפקידו. סלע, ימשיך את פעילותו בתחום ההתחדשות העירונית במסגרת חברת סער שקד – זרוע הביצוע להתחדשות עירונית של קבוצת הנדל"ן אביב, בה ישמש בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי.

סלע, מונה לתפקידו במנהלת ההתחדשות העירונית בפתח תקווה בשנת 2019 תוך כדי הקמת מנהלת "כרמים" להתחדשות עירונית בעיר . נציין, כי בשנים בהם כיהן סלע בתפקיד יו"ר המנהלת, פתח תקווה הפכה מעיר עם מעט מאוד התחדשות עירונית , לאחת מהערים המשגשגות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית עם למעלה מ-42 פרויקטים עתידיים הכוללים כ- 20,000 יח"ד חדשות בעיר. 

נזכיר, כי במסגרת כתבות סיכומי השנה של מרכז הנדל"ן , זכתה העיר פתח תקווה לתואר עיר השנה בקטגוריית "התכנון", בעקבות קידום תוכניות מתאר באזורים שונים ברחבי העיר במקביל. לפי תוכנית המתאר, 70% מהדירות החדשות העתידיות בעיר ייבנו במסגרת התחדשות עירונית ורק 30% ייבנו במסגרת פרויקטים יזמיים רגילים, בטוח של 30-20 שנה קדימה.

כאמור, סלע ישמש בתפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת אביב. קבוצת אביב היא אחת מחברות הנדל"ן החזקות בישראל ונמצאת בימים אלה בעלייה חדה בתחום ההתחדשות העירונית בהליכי תכנון וייזום של אלפי יח"ד חדשות בכל אזור המרכז.

בתוך כך, בעקבות הודעת הפרישה של סלע, התקיים מכרז לבחירת יו"ר מנהלת חדש העתיד להחליף את סלע בתפקידו. המכרז נסגר היום והצפי למועד פרסום זהות היו"ר הנבחר אמור להתקיים  בימים הקרובים.

נעם סלע: "אני שמח על השנים בהם הצעדנו את פ"ת לשיאים חדשים בהתחדשות עירונית עם הרוח הגבית של ראש העיר רמי גרינברג. החלטתי שזה הזמן הנכון מבחינתי להתפתח קדימה ואני שמח על הפרק החדש והאמון שקיבלתי בזרוע ההתחדשות של קבוצת אביב שנמצאת בפיתוח אדיר בתחום ההתחדשות העירונית בכל אזור המרכז, אני בטוח שיחד עם המנהלים והעובדים של קבוצת אביב השמים הם הגבול".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמי גרינברגפתח תקווהמנהלת כרמיםנעם בלע
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...