בדרך להרחבת "צים אורבן גני תקווה" של רני צים וריט 1: רוכשות קרקע סמוכה בכ-124.5 מיליון שקל

השתיים מחזיקות יחד במתחם הקיים, החולש על פני כ-9,200 מ"ר, ושבנייתו הושלמה בקיץ האחרון • כעת הן מעוניינות להקים על הקרקע הסמוכה עוד 25,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט המתוכנן להרחבת "צים אורבן גני תקווה" של רני צים וריט 1 (דמיטרי (דוד) וינגולץ)הדמיית הפרויקט המתוכנן להרחבת "צים אורבן גני תקווה" של רני צים וריט 1 (דמיטרי (דוד) וינגולץ)

רני צים וריט 1 פועלות להרחבת מתחם "צים אורבן גני תקווה" שבגני תקווה: שתי החברות הודיעו היום על רכישת קרקע אשר תיועד להרחבת הפרויקט, תמורת כ-124.5 מיליון שקל. השתיים רוכשות כ-93% משטחי חלקה סמוכה למתחם, אשר משתרעת על שטח כולל של כ-12,500 מ"ר. בתוכנית: תוספת שטחי מסחר ומשרדים.

הרכישה מתבצעת באמצעות חברה משותפת, כך שרני צים מרכזי קניות תחזיק ב-55% ממניות החברה המשותפת, וריט 1 תחזיק ביתרת המניות, בשיעור של 45%. בין הצדדים נחתם הסכם אופציה שבמסגרתו זכאית ריט 1 לרכוש מניות נוספות של החברה המשותפת, באופן שתחזיק 50% מהן.

על הקרקע הנרכשת זכויות בנייה לכ-25,000 מ"ר, מתוכם כ-20,000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ-5,000 מ"ר משרדים. במקביל לרכישה התקשרו רני צים מרכזי קניות וריט 1 בהסכם שבו נקבעו הוראות הנוגעות להקמה, לניהול, לתחזוקה ולמימון הפרויקט, וכן הוראות בנוגע לבונוס שתהיה זכאית לו רני צים במקרים שבהם תשואת הפרויקט תעלה על התשואות המפורטות בהסכם בעלי המניות

על הקרקע הנרכשת זכויות בנייה לכ-25,000 מ"ר, מתוכם כ-20,000 מ"ר שטחי מסחר ועוד כ-5,000 מ"ר משרדים. במקביל לרכישה התקשרו רני צים מרכזי קניות וריט 1 בהסכם שבו נקבעו הוראות הנוגעות להקמה, לניהול, לתחזוקה ולמימון הפרויקט, וכן הוראות בנוגע לבונוס שתהיה זכאית לו רני צים במקרים שבהם תשואת הפרויקט תעלה על התשואות המפורטות בהסכם בעלי המניות.

"הפרויקט המתוכנן יהווה למעשה הרחבה משמעותית של הפרויקט הקיים וישרת את תושבי בקעת אונו כולה ואף מעבר לכך", ציינה רני צים בהודעתה על המהלך. את העסקה ליוותה עו"ד זהבית שחף, היועצת המשפטית של רני צים מרכזי קניות, בליווי משרד עו"ד גרוס ושות'. את ריט 1 ייצג משרד פישר בכר ושות'.

הקרקע הנרכשת סמוכה, כאמור, למרכז המסחרי "צים אורבן גני תקווה" (לשעבר "לב גני תקווה"), המתפרס על שטח כולל של כ-9,200 מ"ר. בנייתו של המרכז הושלמה בחודש אוגוסט 2021, והוא שווק כמעט במלואו. נציין כי בשנת 2020 רכשה רני צים את המרכז מידי צמח המרמן ואשדר, וכמה חודשים לאחר מכן רכשה ריט 1 50% ממנו מידי רני צים . כיום המרכז נמצא בבעלות משותפת של שתי החברות.
 
רני צים , יו"ר רני צים מרכזי קניות: "אזור גני תקווה מצוי בתנופת פיתוח משמעותי, ואנו מזהים בו פוטנציאל עסקי רב עבורנו. האזור, המתאפיין באוכלוסיה מחתך סוציו-אקונומי גבוה, מושך אליו ביקושים ערים, ובהתאם גם מתפתח צורך גובר להקמת מתחמי מסחר ומשרדים כדי לשרת את קהילת האזור. לכן קיבלנו החלטה להרחיב את הפרויקט הקיים שלנו ביישוב, ולהעמיק את מגוון העסקים והשירותים שיוצעו לתושבי האזור".

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "רכישת הקרקע בגני תקווה הינה חלק מהאסטרטגיה להרחבת פעילותנו בתחום המרכזים השכונתיים. על הקרקע הנרכשת נקים מתחם שיהווה הרחבה מהותית של פרויקט 'צים אורבן גני תקווה' שבנייתו הושלמה לאחרונה, ושייפתח במהלך התקופה הקרובה. בכוונתנו להקים כ-25,000 מ"ר נוספים של מסחר ומשרדים לטובת תושבי בקעת אונו, כך שהמרכז בגני תקווה יהפוך למעשה למוקד קניות ובילויים מרכזי ומשמעותי עבורם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רני ציםריט 1לב גני תקווהצים אורבן גני תקווההרשות לניירות ערךצמח המרמןאשדראבישי אברהםרני צים מרכזי קניות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...