האישור לתוכנית "הארגזים צפון" בת"א יעוכב? "התנגדות מהנדס העיר התקבלה באופן לקוי"; "חלק מההתנגדויות נדחו, ככל הנראה, בשל אי-הבנה"

הוועדה המקומית תתכנס מחר (ב') כדי לבחון בקשה לדיון חוזר מצד חברת מועצת העיר, שולה קשת, אשר טוענת בנוסף כי "התנגדויות נדחו למרות שלא הוצגו בפני הוועדה נתונים כמותיים ו/או נספח כללי" • התב"ע אושרה בתנאים בתחילת החודש

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת פארק תל אביב - היא תוכנית "הארגזים-צפון" (3Division)הדמיית שכונת פארק תל אביב - היא תוכנית "הארגזים-צפון" (3Division)

האם אישורה המתקרב של תוכנית "הארגזים-צפון" בדרום תל אביב יתעכב? מחר (ב') תבחן הוועדה המקומית לתכנן ובנייה את בקשתה של שולה קשת, חברת מועצה מטעם סיעת "אנחנו העיר", לעריכת דיון חוזר בתוכנית. הבקשה תיבחן במסגרת ישיבה 22-0001 של הוועדה המקומית, שתחל בשעה 16:30.

חברת המועצה קשת שיגרה בקשה לדיון דחוף אל הגורמים הרלוונטיים בתאריך 3.1, כך שהישיבה תתקיים בתוך פחות מחודש מיום שליחת הבקשה. בבקשתה שטחה חברת המועצה כמה וכמה טענות אשר נוגעות לדרך אישור התוכנית בתנאים.

בין היתר כותבת קשת כי "התנגדויות התושבים והתושבות נדחו למרות שלא הוצגו בפני הוועדה נתונים כמותיים ו/או נספח כללי", ודורשת לקיים דיון מחודש בתוכנית – "לאחר שיוצג בפניה התחשיב הכלכלי המלמד מה היקף ההיטלים והאגרות שצפויים היזמים לשלם, כדי שתוכל לעמוד על הערך הכלכלי בהגדלת הזכויות ליזמים". עוד היא מציינת כי "על הוועדה לקבוע הנחיות מחייבות לשלביות במימוש, בכפוף למתן פיצויים".

התנגדות מהנדס העיר התקבלה באופן לקוי ומבלי לדרוש פרסום מחדש; הגדלת מסוף התחבורה אושרה מבלי שהוצגו בפני ועדת התכנון נספחים מעודכנים של התוכנית; חלק מההתנגדויות נדחו, ככל הנראה, בשל אי-הבנה, ויש לדון בהן פעם נוספת"

זה לא הסוף. קשת טוענת עוד כי "התנגדות מהנדס העיר התקבלה באופן לקוי ומבלי לדרוש פרסום מחדש", וכי הגדלת מסוף התחבורה אושרה מבלי שהוצגו בפני ועדת התכנון נספחים מעודכנים של התוכנית. לצד זה היא טוענת כי "חלק מההתנגדויות נדחו, ככל הנראה, בשל אי-הבנה, ויש לדון בהן פעם נוספת".

נציין כי קשת היא פעילה חברתית תל אביבית, בדרום העיר בעיקר, אשר נבחרה כיו"ר ועד שכונת נווה שאנן ב-2018, ובנובמבר אותה שנה נבחרה למועצת העיר, מטעם סיעתו של אסף הראל. בין היתר היא פועלת גם למען תושבי דרום תל אביב המתגוררים בתחומי תוכנית "הארגזים-צפון", הקרויה גם תוכנית פארק תל אביב.

לעיון בבקשה לחצו כאן

נזכיר כי האישור בתנאים ניתן לתוכנית בתחילת ינואר. מדובר בפרויקט משותף לאלעד ישראל מגורים, לחברת פרידמן חכשורי ולחברת אביוד נכסים, והוא נמצא בין הרחובות לח"י בצפון, שתולים במערב, משה דיין במזרח ותמוז (3920) בדרום. על פי התכנון, ייבנו בו 1,800 יח"ד חדשות, עד 70 יחידות דיור להשכרה ועוד 300 יחידות לדיור מוגן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכונת נווה שאנןשכונת הארגזים בתל אביבפרידמן חכשוריעיריית תל אביב-יפוהוועדה המחוזית לתכנון ובנייהאביוד נכסיםפארק תל אביבשולה קשתאלעד ישראל מגורים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...