גם השמות הגדולים משקיעים בסקטור האחסנה והלוגיסטיקה: תנובה מקימה במודיעין מרלו"ג חדש ב-400 מיליון שקל

המרלו"ג ישתרע על פני כ-30,000 מ"ר, ויכלול כ-15,000 מ"ר שטחים בנויים • הושכר מהיזם יוסי שיינפלד • "יתמוך בהמשך גם בפעילויות ליקוט והפצה עד בית הצרכן"

שיתוף הכתבה
המרלו"ג החדש של תנובה במודיעין (דוברות תנובה)המרלו"ג החדש של תנובה במודיעין (דוברות תנובה)

קבוצת תנובה מקימה מרכז לוגיסטי חדש במודיעין – בהשקעה של כ-400 מיליון שקל. מדובר במבנה ששכרה החברה מהיזם יוסי שיינפלד, ואשר יכלול 15,000 מ"ר בנויים, על שטח של כ-30,000 מ"ר. יעבדו בו כ-180 עובדי החברה.

על פי הודעתה של תנובה, המרלו"ג יכיל את כל תוצרת המזון הקפואה והמצוננת של תנובה, למעט חלב, ויהיה "הגדול והמתקדם בארץ בתחום המזון הקפוא והמצונן. המרלו"ג יחל לפעול בשבועות הקרובים, ויחליף את פעילות מרלו"ג המזון של תנובה בחולון, שעובדיו יעברו לעבוד במודיעין, במקביל לגיוס עובדים נוספים".

נזכיר בהקשר זה את הסקירה שערכנו כאן לסיכום 2021 בתחום הנדל"ן המניב, ובה ציינו את תחום האחסנה והלוגיסטיקה כאחד ה"כוכבים" של העת האחרונה בסקטור זה. פירמת הייעוץ Vcell ציינה בהקשר זה כי "התחום זוכה לעלייה משמעותית בביקושים – מגמה שהחלה בזמן הקורונה, סביב המעבר לקניות מקוונות בהיקפים גדולים, והמשיכה גם ב-2021". 

מהלכים אלו דורשים השקעות במהלכי אוטומציה ודיגיטל לא פחות מחברות הייטק, לצורך שיפור וייעול תהליכים לוגיסטיים מורכבים. אנו צפויים להשקיע בשנים הקרובות כחצי מיליארד שקל בפרוייקטי מחשוב ואוטומציה מהגדולים בישראל, שיאפשרו את המשך צמיחת הקבוצה ומובילותה העסקית גם בשנים הקרובות"

חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה: "כקבוצת המזון הגדולה בישראל אנו מחויבים להמשיך ולהוביל גם תהליכי אוטומציה מתקדמים, לתועלת הצרכן, וכחלק מההיערכות למהלכי חדשנות שתנובה מובילה בעולם המזון. מהלכים אלו דורשים השקעות במהלכי אוטומציה ודיגיטל לא פחות מחברות הייטק, לצורך שיפור וייעול תהליכים לוגיסטיים מורכבים. אנו צפויים להשקיע בשנים הקרובות כחצי מיליארד שקל בפרוייקטי מחשוב ואוטומציה מהגדולים בישראל, שיאפשרו את המשך צמיחת הקבוצה ומובילותה העסקית גם בשנים הקרובות".

שגיא שויפלד, סמנכ"ל שרשרת האספקה של קבוצת תנובה: "תנובה היא חוד החנית של עולם המזון בישראל בתחום ההפצה והאספקה הקפואה והמצוננת, ולה שרשרת אספקה הגדולה והמתקדמת בארץ בתחום המזון. זהו צעד נוסף בייעול ובשכלול שרשרת האספקה של כל קבוצת תנובה, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה בשנים הבאות.
 
המרלו"ג החדש יכיל אלפי  משטחי מזון קפוא ומצונן, ויפעל 24 שעות ביממה, למעט בשבת. מערכי האוטומציה יוקמו בשלבים, ועד סוף השנה הוא יכלול אחסון אוטומטי מלא בטכנולוגיית 'מולטי שאטל' מתקדמת, שתכלול מעליות וקרוניות, בטמפרטורה מבוקרת של מינוס 18 מעלות צלזיוס. המרלו"ג יתמוך בהמשך גם בפעילויות ליקוט והפצה עד בית הצרכן, וזאת כחלק מאסטרטגיית החברה לחזק את פעילותה הישירה מול צרכנים (D2C - Direct to consumer)".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהקבוצת תנובהפירמת המחקר והייעוץ האסטרטגי VCELLחיים גבריאלישגיא שויפלדיוסי שיינפלד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...