על רקע חקירת בועז יונה: מחזיקי האג"ח של חפציבה ג'רוזלם גולד יאשרו – בניסיון השני – את מכירת גג מלון רם?

המנהל המיוחד של החברה הגיש בעבר הצעה למכירת הנכס תמורת 10.1 מיליון שקל – אך מחזיקי האג"ח דחו אותה • כעת הם מתבקשים לאשר את מכירת הנכס בסכום של 12.35 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
בועז יונה (משטרת איטליה)בועז יונה (משטרת איטליה)

ימים ספורים לאחר שבועז יונה, מנכ"ל ובעלי קבוצת חפציבה שקרסה לפני כ-15 שנים, נחקר במשטרה, נכסי אחת מחברות הקבוצה, חפציבה ג'רוזלם גולד, תופסים את תשומת הלב: משמרת - חברה לשירותי נאמנות, המשמשת כנאמן של החברה, הודיעה על זימון אספת הצבעה של מחזיקי אגרות החוב, לטובת אישור מכירת "גג מלון רם" ברחוב יפו בירושלים.

על פי הדיווח שהועבר לרשות לניירת ערך היום (ג'),המנהל המיוחד של חפציבה ג'רוזלם, עו"ד יוסף אבנרי, הגיש אתמול בקשה למתן הוראות ולפיה מתבקש בית המשפט הנכבד לאשר למכור את הזכויות בנכס תמורת 12.35 מיליון שקל – וכעת בעלי האג"ח נדרשים לאשר זאת. נזכיר כי בינואר השנה דחו מחזיקי האג"ח הצעה קודמת למכירת הנכס, תמורת 10.1 מיליון שקל.

ההחלטה שעליה צריכים להצביע מחזיקי אגרות החוב – ללא התכנסות בפועל, אגב – היא כי יש "להורות לנאמן להודיע לבית המשפט המוסמך כי מחזיקי אגרות החוב לא מתנגדים לבקשה שהוגשה על ידי המנהל המיוחד בנוגע להתקשרות בהסכם למכר הזכויות במקרקעין המצויים ברחוב יפו 228 בירושלים"

ההחלטה שעליה צריכים להצביע מחזיקי אגרות החוב – ללא התכנסות בפועל, אגב – היא כי יש "להורות לנאמן להודיע לבית המשפט המוסמך כי מחזיקי אגרות החוב לא מתנגדים לבקשה שהוגשה על ידי המנהל המיוחד בנוגע להתקשרות בהסכם למכר הזכויות במקרקעין המצויים ברחוב יפו 228 בירושלים". האספה תתקיים בעוד שבוע מהיום, ב-18.1.2022.

נזכיר כי בינואר 2020 נמכר נכס אחר של חפציבה, גג השקם הנטוש, גם הוא בירושלים, תמורת 36 מיליון שקל, לחברת סנטר 1 ירושלים. בשבוע שעבר נעצר לחקירה בועז יונה, זאת בחשד להונאת נושים, למרמה במסגרת הליכי פשיטת רגל וחדלות פירעון ולעבירות על חוק איסור הלבנת הון. הוא חשוד שניסה להסתיר מנושיו הכנסות ונכסים בהיקף של עשרות מיליונים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חפציבהבועז יונהחפציבה ג'רוזלם גולדגג מלון רםעו"ד יוסף אבנרימשמרת - חברה לשירותי נאמנות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...