"דירה להשכיר" – גם בקריית גת: מכרז ל-246 יח"ד בשכונת כרמי גת שווק תמורת כ-142 מיליון שקל

מדובר במחיר הכולל את הוצאות הפיתוח, שאותו תשלם הזוכה - חברת HIGH GROUP של קבוצת חי נחמיאס מגורים והשקעות • "בשורה לאלפי המשפחות הצעירות המשוועות לגדל ולחנך את ילדיהן בקריית גת"

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט דירה להשכיר בכרמי גת (אסף פרץ)הדמיית פרויקט דירה להשכיר בכרמי גת (אסף פרץ)

מכרז ראשון של " דירה להשכיר " שווק בקריית גת: החברה הממשלתית ורשות מקרקעי ישראל הודיעו היום (ד') על השלמת שיווק פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונת "כרמי גת" בעיר – פרויקט בן 246 יח"ד שבו זכתה חברת HIGH GROUP של קבוצת חי נחמיאס מגורים והשקעות, תמורת כ-142 מיליון שקל, כולל עלויות פיתוח. 

על פי תנאי המכרז, רבע מהדירות שייבנו במתחם יהיו במחיר מופחת לזכאים. גודל המתחם שאותו תקים החברה הזוכה הוא כ-17,260 מ"ר, והוא חלק מהשכונה החדשה בעיר, הכוללת כ-7,500 יח"ד, מהן יותר מ-3,000 יח"ד כבר מאוכלסות. 

הדמיית פרויקט דירה להשכיר בכרמי גת, קריית גת. צילום - אסף פרץהדמיית פרויקט דירה להשכיר בכרמי גת, קריית גת. צילום - אסף פרץ

כאמור, מדובר בשיווק הראשון המוצלח של החברה הממשלתית בקריית גת – ובשיווק ראשון לשנה החדשה. בהודעתה נכתב כי ב-2021 שווקו יותר מ-6,550 יח"ד במודל של שכירות ארוכת טווח, וכי " דירה להשכיר " מתעתדת לשווק ב-2022 בשיתוף רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון כ-10,000 יח"ד נוספות להשכרה ארוכת טווח. 

מנכ"לית דירה להשכיר , ענבל דוד: "אני שמחה לפתוח את שנת 2022 עם פרויקט ראשון של שכירות ארוכת טווח בעיר קריית גת, ומברכת את העיר על חלקה במהפכת השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. שנת 2021 הייתה שנת מפנה בשוק השכירות ארוכת הטווח בישראל, ובשנת 2022 נמשיך בעבודה זו, כחלק מביסוס ופיתוח שוק השכירות ארוכת הטווח בישראל".

מנהל רשות מקרקעי ישראל , עו"ד יעקב (ינקי) קוינט: "אני מברך על הצלחת המכרז לדיור להשכרה במתחם 03-04 המהווה חלק משכונה חדשה איכותית וייחודית. כרמי גת היא שכונה מבטיחה הקרובה למרכז הארץ ומאפשרת לזוגות צעירים ולחסרי דיור לממש את חלום הדירה ולרכוש או לשכור דירות בהנחות משמעותית".

ראש עיריית קרית גת, אבירם דהרי: " דירה להשכיר בקרית גת זו בשורה לאלפי המשפחות הצעירות המשוועות לגדל ולחנך את ילדיהן בקריית גת, המרכז החדש של ישראל. קריית גת מהווה כבר שלוש שנים ברציפות מוקד משיכה אטרקטיבי הן בתחום המגורים והן בתחום המסחר והתעשייה, לאלפי משפחות צעירות הנוהרות לכאן מכל רחבי והארץ ואף מקהילות יהודיות בעולם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלשכירות ארוכת טווחדירה להשכירשכונת כרמי גתעיריית קריית גתינקי קוינטעו"ד ענבל דודאגף השיווק במשרד הבינוי והשיכוןאבירם דהרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...