אחרי העסקה בטקסס; מישורים רוכשת מבנה משרדים בנשר תמורת 55 מיליון שקלים

בחודש שעבר החברה הודיעה על כוונתה לרכוש מרכז מסחרי ביוסטון טקסס תמורת 37 מיליון דולר. שתי העסקאות יחד יקפיצו את ה-NOI השנתי של החברה ב-13.5 מיליון שקלים נוספים לשנה

שיתוף הכתבה
DepositphotosDepositphotos

מישורים השקעות נדל"ן שבשליטת אלכס שניידר הודיעה היום כי היא רוכשת מבנה משרדים בן שתי קומות באזור התעשייה של נשר. המבנה כולל קומת קרקע מסחרית וקומת מרתף המשמשת לחנייה. שטל המבנה הוא 6,100 מ"ר. בסמוך למבנה הקיים, החברה רכשה גם מגרש עם זכויות בנייה שלא נוצלו המאפשרות הקמת מבנה משרדים נוסף לבניין הקיים. 

נכון למועד הדוח, שיעור התפוסה בבניין עומד על כ-98% והוא מושכר למספר שוכרים ובהם בנק מסחרי גדול, חברות תכנון והנדסה, חנות רהיטים, וחברת הייטק. "על בסיס הנחת התפוסה הקיימת, דמי השכירות הצפויים מהשוכרים במבנה בשנה הראשונה היום כ- 7.3 מיליון ש"ח וה NOI - הצפוי בשנה הראשונה הינו כ-3.3 מיליון ש"ח. בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבנייה במגרש הפנוי הצמוד למבנה ולהשכרת יתרת השטחים הפנויים בו.

החברה צפויה לרכוש מהמוכר את מלוא זכויות הבעלות במבנה ובמגרש, בתמורה לסך של 55 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ. השלמת העסקה צפויה להיות במהלך הרבעון הראשון של 2022 והיא תהא כפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים. בכוונת החברה לממן את הרכישה מהונה העצמי".

החברה שעוסקת בעסקי הנדל"ן המניב בישראל ובארה"ב נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-385 מיליון ש"ח (כ-11 ש"ח למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ-50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-430 מיליון ש"ח.

החברה סיימה את הרבעון השלישי במגמת צמיחה עם FFO של כ-11.3 מיליון שקלים לרבעון ו-19.3 מיליון שקלים מתחילת שנת 2021. בחודש הקודם דיווחנו כי החברה רוכשת מרכז מסחרי חדש ביוסטון – טקסס תמורת 37 מיליון דולר. כעת החברה מודיעה כי עם השלמת העסקה בטקסס והעסקה הנוכחית בנשר ה-FFO השנתי צפוי לגדול בעוד 13.5 מיליון שקלים נוספים החל משנת 2022. 

בתוך כך, החברה מדווחת כי  תזרים ה-NOI  השנתי של החברה בישראל ובארה"ב עומד על כ-89 מיליון שקלים, כמו כן, שווי הנכסים המניבים של החברה בישראל וארה"ב עומדים על 1,127,000 שקלים - ללא חלקה של חברת סקיילין.

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו שמחים על עסקה נוספת באזור חיפה, שוק אותו אנו מכירים היטב ובו הצלחנו לייצר השבחה משמעותית לתיק הנכסים שלנו. עסקה זו טומנת בחובה פוטנציאל רב ליצירת ערך לאור האפשרות להקמת מבנה משרדים נוסף, באזור התעשיה המתפתח של נשר ואנו נפעל מיד עם השלמת העסקה להגדלת זכויות הבניה הקיימות. נכס זה יתרום מידית להמשך ההגדלה העקבית של ה-FFO והוא מצטרף לשורה של מהלכים אותם הובלנו לאחרונה בקבוצה למימוש נכסים ורכישת חדשים לצד צעדים של מימון מחדש והוזלת עלויות החוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מישוריםדניאל לבנטלנשר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...