חג'ג' אירופה רכשה בניין בן שבע קומות ו-6,000 מ"ר בנויים בבוקרשט – בשלושה מיליון אירו בלבד

מדובר בבניין משרדים שנמצא "באזור מרכזי" בעיר הבירה, כך כהגדרת החברה • חג'ג' מתעתדת לשפץ את הנכס בסכום כולל של כחמישה מיליון אירו • כיום התפוסה בו היא כ-40% בלבד

שיתוף הכתבה
צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)

בניין משרדים במחיר מציאה: חברת חג'ג' אירופה הודיעה היום (א') לרשות לניירות ערך כי חברת נכס שלה התקשרה עם צדדים שלישיים שאינם קשורים לחברה ו/או לבעלי השליטה בה, בהסכם לרכישת נכס בבוקרשט. מדובר בבניין משרדים בן שש קומות מעל קומת קרקע ומרתף, בשטח בנוי של כ-6,000 מ"ר, שעליו תשלם החברה שלושה מיליון אירו בלבד – כ-10.8 מיליון שקל.

על פי ההודעה, המבנה נמצא בלב עיר הבירה של רומניה. מתוך כ-6,000 מ"ר שטחים בנויים בבניין, כ-800 הם שטחי מרתף, המיועדים גם הם להשכרה ואינם משמשים לחניות. במסגרת ההסכם רוכשת חברת הנכס – המוחזקת בנאמנות עבור החברה על ידי שחר מחט וזיו טיטלמן - ואת כל הזכויות הקשורות בנכס כשהן נקיות מכל שעבוד, משכנתה וזכויות צד שלישי, למעט זכויות השוכרים.

לשם השוואה כללית נזכיר רכישה שביצעה בשבוע שעבר חברת מניבים ריט – רכישת בניין משרדים דו-קומתי בעכו, בשטח של 2,500 מ"ר, תמורת 33 מיליון שקל, יותר מפי שלושה מהמחיר שאותו תשלם  חג'ג' אירופה, על נכס גדול כמעט פי שלושה מבחינת שטחו הבנוי.

"תמורת הרכישה שולמה בתשלום אחד במועד החתימה", ציינה החברה בהודעתה. "נכון למועד החתימה קיימים כ-100 שוכרים בנכס, השוכרים שטח בשיעור תפוסה של כ-40%  ובתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ-220,000 אלף אירו (המשקפים כ-7% תשואה). ההסכמים עם השוכרים הקיימים בנכס יומחו לטובת חברת הנכס, בכפוף להסכמתם להמשיך בשכירות ולחתימתם על הסכם השכירות. יצוין כי חברת הנכס תשמור לעצמה את הזכות לסיים את הסכמי השכירות החדשים בכפוף למתן הודעה מוקדמת של 30 עד 180 ימים". 

"הנכס הינו בניין משרדים הממוקם באזור מרכזי, אשר בכוונת החברה לפעול לקבלת היתר
בנייה לשיפוצו בהיקף כולל של כחמישה מיליון אירו", מוסיפה קבוצת חג'ג', "הליך שלהערכת החברה ומניסיונה צפוי להימשך כשנתיים. החברה בוחנת אפשרות להשכיר את יתרת השטחים בנכס במהלך שיפוצו, תוך שיפור התשואה.

להערכת החברה, הכנסותיה מדמי שכירות בנכס לאחר השלמת השיפוץ, בהנחת תפוסה מלאה (100%), יעמדו על סך של כמיליון אירו. עם סיום השיפוץ בכוונת החברה לפעול להשכרת הנכס במלואו ואין מן הנמנע שתבחן את מכירתו בהמשך"

להערכת החברה, הכנסותיה מדמי שכירות בנכס לאחר השלמת השיפוץ, בהנחת תפוסה מלאה (100%), יעמדו על סך של כמיליון אירו. עם סיום השיפוץ בכוונת החברה לפעול להשכרת הנכס במלואו ואין מן הנמנע שתבחן את מכירתו בהמשך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמניבים ריטצחי חג'ג'עידו חג'ג'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...