נס ציונה: העירייה אישרה את תוכנית אאורה לבניית 873 יח"ד ב"מתחם הטייסים"

במתחם 236 יחידות דיור שייהרסו, לטובת הקמת 14 בניינים חדשים, בני 13-9 קומות, לצד מבני ציבור ושטחים ציבוריים • יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה: "מדובר במגה פרויקט"

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

מליאת מועצת עיריית נס ציונה אישרה אתמול (ג') את התוכנית של חברת אאורה לפינוי-בינוי במתחם הטייסים שבשכונת בן צבי, במרכז העיר. כך הודיעה היום החברה, בעקבות עדכון מצד חברה נכדה שלה המקדמת את הפרויקט, חברת "אאורה MNG בטייסים".

לאחר אישור מליאת מועצת עיריית נס ציונה והמלצתה, תועבר התוכנית לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז. החברה צופה כי עם העברת התוכנית האמורה לאישור הוועדה המחוזית והמשך קידומה, ניתן יהיה לקדם היתרי בנייה במהלך שנת 2023 ולהתחיל בשיווק הפרויקט"

חברת MNG נבחרה לקדם את התוכנית שלפיה ייהרסו 220 יח"ד ב-15 מבנים ישנים, ותחתם ייבנו 873 יח"ד ב-14 מבנים בני 13-9 קומות, לצד מבני ציבור ושטחים ציבוריים. "לאחר אישור מליאת מועצת עיריית נס ציונה והמלצתה, תועבר התוכנית לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז", נכתב בהודעת אאורה לרשות לניירות ערך. "החברה צופה כי עם העברת התוכנית האמורה לאישור הוועדה המחוזית והמשך קידומה, ניתן יהיה לקדם היתרי בנייה במהלך שנת 2023 ולהתחיל בשיווק הפרויקט".

עוד מעדכנת החברה כי נכון למועד זה חתמה אאורה MNG על הסכמי פינוי-בינוי מחייבים עם כ-86% מבעלי הדירות אשר מתגוררים כיום במתחם. כאמור, ייבנו בסך הכול בפרויקט 873 יחידות דיור, וחלקה של החברה בפרויקט הוא 573 יח"ד.

כפי שמצוין בדו"ח המסכם של החברה לשנת 2020, בספטמבר 2018 התקשרה החברה, עם שותפים, בהסכם לקידום ולביצוע הפרויקט. במועד פרסום הדו"ח ציינה החברה כי התקשרה עם כ-76% מבעלי הזכויות במתחם. "החברה פועלת לאישור תב"ע להוספת זכויות שנמצאת לפני קליטה
בוועדה המחוזית", כך בהודעה מאז.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי אאורה : "מדובר במגה פרויקט שחברת אאורה תוביל בנס ציונה. אנו גאים לחדש את העיר ולבנות עבור התושבים מאות דירות ב-14 בניינים מפוארים. הבניינים החדשים ייבנו בסטנדרט גבוה וצפויים להביא בשורה עם דירות מפנקות, מרפסות גדולות, שטחים ציבוריים נרחבים, מבני ציבור ומוסדות חינוך, פארקים ירוקים ועוד. 

אני שמח שהרוב המוחלט של הדיירים הוותיקים מביעים אמון באאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל. אנחנו מודים לראש העיר שמואל בוקסר ולמועצת העיר על האמון. זהו מגה פרויקט ראשון של אאורה בנס ציונה, לקראת קידום עוד מגה פרוייקט בעיר במתחם מרגולין, עם כ-900 יח"ד, שצפוי גם כן להתקדם בחודשים הקרובים"

אני שמח שהרוב המוחלט של הדיירים הוותיקים מביעים אמון באאורה, חברת ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל. אנחנו מודים לראש העיר שמואל בוקסר ולמועצת העיר על האמון. זהו מגה פרויקט ראשון של אאורה בנס ציונה, לקראת קידום עוד מגה פרוייקט בעיר במתחם מרגולין, עם כ-900 יח"ד, שצפוי גם כן להתקדם בחודשים הקרובים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךהתחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'יעיריית נס ציונהשמואל בוקסרפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...