קרדן נדל"ן במו"מ לרכישת 60% מפרויקט הולילנד בירושלים תמורת כ-125 מיליון שקל

אם העסקה תבשיל, תחזיק החברה ב-100% מהזכויות בפרויקט, מהידועים בירושלים • התוכנית המעודכנת למתחם הולילנד אושרה, כפי שפרסמנו כאן, ביוני האחרון על ידי הוועדה המקומית

שיתוף הכתבה
עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (יח"צ)עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן (יח"צ)

חברת קרדן נדל"ן עדכנה אתמול (ג'), בהמשך לפרסומים בכלי התקשורת השונים, כי היא נמצאת במשא ומתן עם קבוצת פולאר השקעות, לרכישת כל זכויותיה של פולאר בפרויקט הולילנד המפורסם בירושלים. קרדן עצמה מחזיקה, כך על פי הדיווח, ב-40% ממניות חברת הולילנד פארק, בעלת הקרקע, והחברות מקבוצת פולאר, מחזיקות ביתרת הזכויות בהולילנד פארק.

למועד זה, הצדדים עודם מנהלים משא ומתן על תנאי העסקה ואין כל ודאות כי עסקה תחתם ותושלם. אם ייחתם הסכם מכר, ייתכן שיהיה מותנה בתנאים מתלים שונים. התמורה בעסקה צפויה לעמוד על כ-125 מיליון שקל"

כך, אם המשא ומתן יבשיל, תחזיק קרדן נדל"ן ב-100% מהזכויות בפרויקט. "למועד זה, הצדדים עודם מנהלים משא ומתן על תנאי העסקה ואין כל ודאות כי עסקה תחתם ותושלם", כך החברה בהודעתה לרשות לניירות ערך. "אם ייחתם הסכם מכר, ייתכן שיהיה מותנה בתנאים מתלים שונים. התמורה בעסקה צפויה לעמוד על כ-125 מיליון שקל".

נזכיר, כפי שפרסמנו כאן, כי הפרויקט המעודכן למתחם הולילנד בירושלים אושר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ביוני האחרון, וזאת לאחר שהתוכנית הופקדה בינואר 2021. פרויקט הולילנד הוא מהמפורסמים בירושלים ובישראל בכלל, וזאת בעיקר בשל הופעתו בכתבי האישום שהוגשו לבית המשפט בפרשת ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. במקור היה אמור המתחם לכלול 846 יח"ד, בשטח בנוי של 161,000 מ"ר.

השינוי בתוכנית המעודכנת מתייחס בעיקר לשטח הדירות – שלטענת מנסחי השינוי היו גדולים משמעותית מהרצוי – ולמספר יחידות הדיור. בתוכנית המאושרת שונה מספר יחידות הדיור בכל קומה מארבע לחמש, התווספו 48 יח"ד ל-220 יחידות הדיור המאושרות בתוכנית המקורית, ושטח הדירות הממוצע יהיה 115 מ"ר.

הפרויקט נעצר בזמנו על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, זאת בשל "מעורבותו" בכתבי האישום המדוברים נגד ראש הממשלה וכמה ממקורביו. הולילנד פארק, החברה שקרדן מחזיקה, כאמור, ב-40% ממנה, החלה בשנה האחרונה בקידום השינוי לפרויקט – עד לאישורו ביוני האחרון

הפרויקט נעצר בזמנו על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, זאת בשל "מעורבותו" בכתבי האישום המדוברים נגד ראש הממשלה וכמה ממקורביו. הולילנד פארק, החברה שקרדן מחזיקה, כאמור, ב-40% ממנה, החלה בשנה האחרונה בקידום השינוי לפרויקט – עד לאישורו ביוני האחרון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תוכנית הולילנדהולילנד פארקקרדן נדל"ןקבוצת פולאר השקעותהרשות לניירות ערךהוועדה המקומית לתכנון ובנייההוועדה המחוזית לתכנון ובנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...