עו"ד דוד עציוני - משנה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון; "הזמן הנכון לאיש הנכון"

עו"ד עציוני, ממקימי תנועת כולנו שבראשה עמד משה כחלון, שימש בעבר, בין היתר, כסגן יו"ר קק"ל וכסגן ראש עיריית חיפה • המשנה למנכ"ל לאחר המינוי: "אני נכנס לתפקיד מאתגר בתקופה מאתגרת"

שיתוף הכתבה
עו"ד דוד עציוני (מיכה בריקמן)עו"ד דוד עציוני (מיכה בריקמן)

משרד הבינוי והשיכון הודיע היום (ב') על מינוי חדש: עו"ד דוד עציוני ימונה למשנה מנכ"ל המשרד, ובתפקידו זו יהיה אחראי, בין היתר, על יישום החלטה 923 בחברה הערבית – תוכנית החומש הממשלתית החדשה למגזר, על מערך הבאת עובדים זרים ארצה עבור שוק הנדל"ן ועוד.

עציוני הוא בעל רקע ארוך ומשמעותי בשירות הציבורי, ובין היתר כיהן כסגן יו"ר הקרן הקיימת לישראל וכיו"ר ועדת מנהל פיתוח קרקע, כסגן ראש עיריית חיפה, כיו"ר החברה הכלכלית לחיפה, כיו"ר איגוד ערים ביוב בעיריית חיפה וכחבר מועצת העיר"

ממשרד הבינוי והשיכון נמסר כי "עציוני הוא בעל רקע ארוך ומשמעותי בשירות הציבורי, ובין היתר כיהן כסגן יו"ר הקרן הקיימת לישראל וכיו"ר ועדת מנהל פיתוח קרקע, כסגן ראש עיריית חיפה, כיו"ר החברה הכלכלית לחיפה, כיו"ר איגוד ערים ביוב בעיריית חיפה וכחבר מועצת העיר. 

כמו כן שימש עו"ד עציוני  כיועץ בכיר לשר האוצר לשעבר, משה כחלון, וקידם נושאים חברתיים בשלטון המקומי והמרכזי. הוא עסק בייזום רפורמות בשוק הדיור, בנושאים הקשורים במגזר העסקי וכן בנושא יוקר המחיה. בשנת 2016 היה אחראי עו"ד עציוני לטיפול בנזקי השריפה בכרמל. נוסף על כך, במסגרת תפקידו במשרד האוצר, הוא הוביל את הקשר בין מועצת מקרקעי ישראל לראשי רשויות ומועצות אזוריות.

עו"ד עציוני פעל רבות גם במגזר הפרטי, ובין היתר הוביל שורת סטארטאפים ומיזמים בתחום החינוך, הקים חברת יחסי ציבור ופרסום והיה אמון על ניהול של מאות עובדים תוך קידום שיתופי פעולה עם חברות גדולות"

עו"ד עציוני פעל רבות גם במגזר הפרטי, ובין היתר הוביל שורת סטארטאפים ומיזמים בתחום החינוך, הקים חברת יחסי ציבור ופרסום והיה אמון על ניהול של מאות עובדים תוך קידום שיתופי פעולה עם חברות גדולות. במקביל לעיסוקיו במגזר הפרטי, עו"ד עציוני ביצע פעילות חברתית ענפה והיה שותף פעיל בעמותות המספקות סלי מזון לנזקקים בעיר חיפה".

לעציוני תואר ראשון במשפטים, בהתמחות בבנייה ובתשתיות, במקרקעין ובדיני חברות. הוא נמנה עם מייסדי מפלגת כולנו, שירת בצה"ל כלוחם ביחידת עוקץ ובוגר בית הספר הריאלי בחיפה. הוא נשוי ויש לו ילדה אחת.

נזכיר כי בתחילת יולי 2021, מעט לאחר כינונה של הממשלה החדשה, מונה לתפקיד מנכ"ל המשרד אביעד פרידמן, על ידי שר הבינוי והשיכון זאב אלקין. הוא החליף בתפקיד את יאיר פינס, שמונה למנכ"ל משרד ראש הממשלה.

המנכ"ל פרידמן בירך על מינויו של המשנה ואמר: "זה הזמן הנכון לאיש הנכון. משרד הבינוי והשיכון ניצב בחוד החנית של משבר הדיור בארץ. דוד ינהל את יישום החלטה 923 שבמסגרתה יקדם את הבנייה ביישובי המיעוטים, את פיתוח התשתיות, את הקמתם של מוסדות ציבור ועוד. אני בטוח כי הוא יעשה עבודה מעולה".

אני נכנס לתפקיד מאתגר בתקופה מאתגרת לאחר שנתיים שבהן לא היה תקציב, והרבה עבודה לפניי. אני נחוש לקדם את התהליכים הרצויים ולסייע למשרד הבינוי והשיכון במימוש תכנית הדיור הממשלתית והחלטה 923"

עו"ד עציוני: "אני מודה לשר אלקין ולמנכ"ל המשרד פרידמן על הבעת האמון. אני נכנס לתפקיד מאתגר בתקופה מאתגרת לאחר שנתיים שבהן לא היה תקציב, והרבה עבודה לפניי. אני נחוש לקדם את התהליכים הרצויים ולסייע למשרד הבינוי והשיכון במימוש תכנית הדיור הממשלתית והחלטה 923".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עו"ד דוד עציונימשרד הבינוי והשיכוןאביעד פרידמןזאב אלקין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...